دانلود رایگان کتاب اشتباهات متداول در نوشتن، نشر و فروش کتاب منصور سجاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اشتباهات متداول در نوشتن، نشر و فروش کتاب اثر منصور سجاد

کتاب اشتباهات متداول در نوشتن، نشر و فروش کتاب

نویسنده:منصور سجاد
امتیاز:
۴.۴از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اشتباهات متداول در نوشتن، نشر و فروش کتاب

کتاب اشتباهات متداول در نوشتن، نشر و فروش کتاب نوشتۀ منصور سجاد است و انتشارات کلید آموزش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اشتباهات متداول در نوشتن، نشر و فروش کتاب

منصور سجاد در ۲۰ سالی که به فعالیت انتشاراتی مشغول بوده‌، اشتباهات مشابهی را در افرادی که شوقِ چاپِ کتاب داشته‌اند، مشاهده کرده‌ است که انجام این اشتباهات نه‌تنها باعث شده است که نتایج مثبتی از چاپ کتاب برای آن‌ها حاصل نشود، بلکه حتی گاهی باعث زیان‌های مادی و معنوی فراوان برای آن‌ها شده است.

در کتاب اشتباهات متداول در نوشتن، نشر و فروش کتاب بعضی از این اشتباهات آورده‌ شده است. خواندن این کتاب باعث جلوگیری از تکرار آن‌ها برای بقیۀ علاقه‌مندان چاپ کتاب می‌شود.

خواندن کتاب اشتباهات متداول در نوشتن، نشر و فروش کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همۀ کسانی که در زمینۀ چاپ کتاب فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اشتباهات متداول در نوشتن، نشر و فروش کتاب

«شاید شما هم خیلی وقت است در فکر نوشتن کتاب هستید و همیشه امیدوارید کارهای روزانه‌تان کمتر شود تا فرصتی برای نوشتن کتاب پیدا کنید اما با گذشت زمان سرتان شلوغ‌تر و به نظر می‌رسد پیدا کردن چند روز خالی و فراغت برای نوشتن کتاب، مشکل‌تر می‌شود. اما لازم نیست برای نوشتن کتاب دنبال یک فرصت طولانی بگردید کافی است. هر روز زمان کمی به نوشتن اختصاص دهید به شرط انکه مداومت داشته باشید. بالاخره هر چه قدر هم که سرتان شلوغ باشد، می‌توانید نیم ساعت در روز، زمان خالی پیدا کنید. اگر هر روز فقط نیم ساعت بنویسید، بعد از مدتی خواهید دید که نوشتن کتاب تمام شده است.

من خودم از تکنیک "پومودورو" استفاده می‌کنم. دربارهٔ این روش، مطالب زیادی در اینترنت وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را جستجو کرده و بخوانید اما در اینجا خلاصهٔ آن را توضیح می‌دهم. در این روش طی ۲۵ دقیقه فقط بر روی یک فعالیت متمرکز می‌شویم و هر چیزی که امکان به هم زدن تمرکز ما را داشته باشد کنار می‌گذاریم. تلفن همراه و تلویزیون را خاموش می‌کنیم، به اطرافیانمان می‌گوییم در این مدت با ما صحبت نکنند و خلاصه هر چیزی که تمرکز ما را از بین ببرد کنار می‌گذاریم و فقط روی فعالیت اصلی که در اینجا نوشتن کتاب است متمرکز می‌شویم. در دوران تحصیل و آماده شدن برای کنکور از این روش به‌خوبی استفاده کردم و نتیجهٔ مثبت آن را دیدم؛ البته در آن زمان اسم این تکنیک را نمی‌دانستم. در آن ایام، برنامهٔ زمانی‌ام که برای قبولی در کنکور در نظر گرفته بودم خیلی فشرده بود و برای مطالعهٔ درس‌های عمومی، در عمل، وقت نداشتم. تصمیم گرفتم صبح‌ها اولین فعالیت اصلی‌ام بعد از بیدار شدن از خواب، مطالعهٔ درس ادبیات فارسی باشد. در طول سالِ تحصیلی که دیپلم می‌گرفتم، هر روز پانزده دقیقه ادبیات خواندم و در همین درسی که با این روش آن را مطالعه کردم، بهترین نتیجه را گرفتم و توانستم در کنکور، ۹۳ درصد، جواب درست در آزمونِ ادبیات داشته باشم. شما هم از این تکنیک استفاده کنید و معجزهٔ آن را ببینید. با روش پومودورو یا هر روش دیگری که کار می‌کنید مهم این است که هر عاملی که باعث وقفه در نوشتن شما می‌شود را حذف کنید.»

نظرات کاربران

m.r.t
۱۴۰۱/۱۱/۲۳

متاسفانه از تالیف حمایت نمیشه ناشر و کتابفروش و مردم هم بیشتر طرفدار ترجمه شدن با اینکه کتابای ایرانی خوبی منتشر میشه ولی اصلا در موردش تبلیغات نمی کنن اپهای کتاب خوان هم این طور شدن الان این اپهای کتاب

- بیشتر
Mohammad Farshbaf
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

کتاب خوبی هستش حتما مطالعه کنید درسته درباره نوشتن و چاپ کتاب هستش ولی در نگاه کلی میتونه زمینه هر شغلی باشه و فقط نوشتن کتاب رو مثالی دونست سرتیتر هارو با مثال های زیبایی به صورت روان برای مخاطب بررسی کردند

- بیشتر
وحید
۱۴۰۲/۱۱/۱۹

نگاهی تجاری و بازاری به نوشتن و نگارش. بعضی از نکات خوب هستند و مفید، ولی برخی صرفا نگاهی تجاری به نوشتن دارند و نوعی بی‌حرمتی به قلم و نگارش محسوب می‌شوند.

کاربر 5056366
۱۴۰۲/۱۰/۱۶

عالی

کاربر ۳۱۵۷۶۱۹
۱۴۰۲/۰۵/۱۴

می تواند به کار بیاید. شما را با مجموعه کتابهای کلید هم آشنا می کند

کاربر ۱۷۷۷۹۵۱
۱۴۰۲/۰۵/۰۶

تا الان ۳۰ صفحه اول رو خونده ام. تا اینجای کار عالیه. جالبه کتاب به این خوبی رایگان هم هست. توصیه می کنم به همه اونایی که به کتاب و مطالعه علاقه دارن.

درخشان
۱۴۰۱/۱۱/۱۴

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
تلفیق دو شعر برای سرودن یک شعر، سرقت ادبی است اما تلفیق هزار شعر برای سرودن یک شعر، آفرینش ادبی است.
ومبت بد عنق🐨🩵
تلفیق دو شعر برای سرودن یک شعر، سرقت ادبی است اما تلفیق هزار شعر برای سرودن یک شعر، آفرینش ادبی است.
mohamad kian
کتاب نوشتن، فقط انتقال صرف اطلاعات نیست. باید بتوانیم اطلاعات را به شیوه‌ای لطیف و زیبا طوری پردازش کنیم که این اطلاعات برای مخاطبان ما جذاب باشد. یکی از راه‌هایی که می‌توانید توانایی ما خود را برای لطیف‌تر و زیباتر کردن متن تقویت کنید، خواندن کتاب‌های داستان است.
امیر طاها

حجم

۱۲۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۲۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
رایگان