دانلود و خرید کتاب تحقیق در عملیات پیشرفته مصطفی زندیه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحقیق در عملیات پیشرفته اثر مصطفی زندیه

کتاب تحقیق در عملیات پیشرفته

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تحقیق در عملیات پیشرفته

کتاب تحقیق در عملیات پیشرفته نوشتهٔ مصطفی زندیه و وحید کیوانفر است. انتشارات دانشگاه شهید بهشتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تحقیق در عملیات پیشرفته

مطالب کتاب تحقیق در عملیات پیشرفته که در ۴ بخش اصلی نوشته شده، به‌گونه‌ای تنظیم شده است که خواننده بتواند بدون داشتن پایه‌ای قوی در علم ریاضیات از آن‌ها استفاده کند. این کتاب زبان ساده‌ای دارد، مثال‌ها را حل کرده است و تمرین‌های گوناگونی را هم در بر گرفته است.

«مرکز نشر آثار علمی» یکی از مدیریت‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه است. این مرکز برای دستیابی به اهداف‌ ذکرشده در «سیاست‌های نشر تولیدات و آثار علمی پژوهشی»‌ و «سیاست‌های نشر مجلات علمی» در حوزۀ انتشار کتاب‌ و مجلات علمی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند. این مرکز از ۲ اداره تشکیل شده است: ادارۀ نشر کتاب و ادارۀ مجلات علمی دانشگاه. مرکز نشر هر نوع اثر علمی و تحقیقی شامل تصنیف، تألیف، ترجمه، تحشیه، تصحیح متون، گزارش پژوهشی و اسناد و مدارک علمی پژوهشی را در زمینۀ علم و فرهنگ، از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی دیگر و با رعایت مفاد «آیین‌نامۀ انتشار کتاب» برای چاپ و نشر می‌پذیرد.

خواندن کتاب تحقیق در عملیات پیشرفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران رشتهٔ مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان