دانلود و خرید کتاب آشکارسازی و پردازش سیگنال دبلیو جی. ویتمن ترجمه سیدسعید سیدحسینی داورانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشکارسازی و پردازش سیگنال اثر دبلیو جی. ویتمن

کتاب آشکارسازی و پردازش سیگنال

معرفی کتاب آشکارسازی و پردازش سیگنال

کتاب آشکارسازی و پردازش سیگنال نوشتهٔ دبلیو جی. ویتمن و ترجمهٔ سیدسعید سیدحسینی داورانی، مهیار اسدالله زاده گودرزی و حمیدرضا معظمی است. انتشارات دانشگاه شهید بهشتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب آشکارسازی و پردازش سیگنال

کتاب آشکارسازی و پردازش سیگنال در ۹ فصل نوشته شده است. بخش نخست این کتاب به پدیدهٔ نوفه و آشکارسازهای تابش پرداخته است و فصل‌های ۱ تا ۵ را در بر می‌گیرد که به‌ترتیب با سرفصل‌های افت‌وخیزهای کاتوره‌ای، روابط سیگنال نوفه، آشکارسازهای حرارتی، آشکارسازهای فوتونی خلأ و آشکارسازهای نیم‌رسانا ارائه شده است. در بخش دوم کتاب به موضوع تقویت سیگنال و بازیابی سیگنال‌های تکرارشوندهٔ مدفون در نوفه پرداخته شده است و به‌ترتیب با سرفصل‌های تجزیه‌وتحلیل همبستگی برای فصل ۶ و پردازش سیگنال برای فصل ۷ ارائه شده است. بخش پایانی کتاب که شامل فصل‌های ۸ و ۹ است، به‌ترتیب آشکارسازی هترودین و آشکارسازی سریع سیگنال‌های ضعیف همراه با نوفه را در بر دارد. در این بخش از کتاب به حل مشکلات مربوط به دستیابی به حد نهایی آشکارسازی یا همان حد کوانتومی نیز پرداخته شده است.

«مرکز نشر آثار علمی» یکی از مدیریت‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه است. این مرکز برای دستیابی به اهداف‌ ذکرشده در «سیاست‌های نشر تولیدات و آثار علمی پژوهشی»‌ و «سیاست‌های نشر مجلات علمی» در حوزۀ انتشار کتاب‌ و مجلات علمی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند. این مرکز از ۲ اداره تشکیل شده است: ادارۀ نشر کتاب و ادارۀ مجلات علمی دانشگاه. مرکز نشر هر نوع اثر علمی و تحقیقی شامل تصنیف، تألیف، ترجمه، تحشیه، تصحیح متون، گزارش پژوهشی و اسناد و مدارک علمی پژوهشی را در زمینۀ علم و فرهنگ، از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی دیگر و با رعایت مفاد «آیین‌نامۀ انتشار کتاب» برای چاپ و نشر می‌پذیرد.

خواندن کتاب آشکارسازی و پردازش سیگنال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجوها و استادهای مربوطه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان