دانلود و خرید کتاب شازده کوچولو لوئیس گریگ ترجمه سیده هستی حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شازده کوچولو اثر لوئیس گریگ

کتاب شازده کوچولو

نویسنده:لوئیس گریگ
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شازده کوچولو

کتاب شازده کوچولو نوشتهٔ لوئیس گریگ و ترجمهٔ سیده هستی حسینی است. انتشارات مهرسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر اقتباسی از کتاب «شازده کوچولو» نوشتهٔ «آنتوان دوسنت اگزوپری» است که برای کودکان بازنویسی شده است.

درباره کتاب شازده کوچولو

کتاب شازده کوچولو که با تصویرسازی‌های «سارا ماسینی» منتشر شده، محبوب‌ترین داستان «آنتوان دو سنت اگزوپری» و یکی از محبوب‌ترین داستان‌های جهان است. این کتاب، داستان خلبانی است که ناگهان هواپیمایش دچار نقص فنی و مجبور به فرود اضطراری وسط صحرای آفریقا می‌شود. در آن برهوت و بیابان وسیع ناگهان با موجودی کوچک و دوست‌داشتنی آشنا می‌شود که مسیر زندگی‌اش را به‌طورکلی تغییر می‌دهد. سال ۱۹۳۵، هواپیمای اگزوپری که برای شکستن رکورد پرواز بین پاریس و سایگون تلاش می‌کرد، در صحرای بزرگ آفریقا دچار نقص فنی شد و ناچار همانجا فرود آمد. همین سانحه دستمایهٔ نوشتن شازده کوچولو شد.

پسرک به خلبان می‌گوید که از اخترکی دوردست می‌آید و آنقدر آنجا زندگی کرده که روزی تصمیم می‌گیرد برای اکتشاف اخترک‌های دیگر خانه را ترک کند؛ همچنین برای خلبان از گل سرخ محبوبش می‌گوید که دل در گرو عشق او دارد، از دیگر اخترک‌ها تعریف می‌کند و از روباهی که او را اینجا، روی زمین، ملاقات کرده است. خلبان و شازده‌کوچولو چاهی را می‌یابند که آن‌ها را از تشنگی نجات می‌دهد، اما در نهایت شازده کوچولو خلبان را در جریان تصمیم خود قرار می‌دهد و می‌گوید تصمیم گرفته به اخترک خانه‌اش بازگردد.

خواندن کتاب شازده کوچولو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان ۶ سال به بالا پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۵۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۷,۹۰۰
تومان