دانلود و خرید کتاب زنجیره تامین گندم، آرد و نان کشور امیر یونسیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنجیره تامین گندم، آرد و نان کشور اثر امیر یونسیان

کتاب زنجیره تامین گندم، آرد و نان کشور

معرفی کتاب زنجیره تامین گندم، آرد و نان کشور

کتاب الکترونیکی «زنجیره تامین گندم، آرد و نان کشور» نوشتهٔ امیر یونسیان و محمدتقی فیاضی و جواد مهرگان در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی چاپ شده است. در این کتاب، موضوعات مهمی چون کیفیت گندم، آرد و نان، ضایعات نان، قیمت و حمایت‌های یارانه‌‌ای در این حوزه مورد بحث قرار گرفته است.

درباره کتاب زنجیره تامین گندم، آرد و نان کشور

باتوجه‌به نقش پررنگ هزینهٔ نان در اقتصاد خانوار، انتظار می‌رود این محصول با کیفیت و قیمت مناسب در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گیرد و در کنار آن، منافع فعالین اقتصادی زنجیره تأمین نان به‌طور مناسبی تأمین شود. لازمه تحقق این اهداف، توجه به سیاست‌گذاری هماهنگ در تمامی حلقه‌های زنجیره تأمین نان از کشت و برداشت گندم در مزرعه تا تولید آرد در کارخانه‌ها و درنهایت پخت و عرضه نان در نانوایی‌هاست.

کتاب زنجیرهٔ تأمین گندم، آرد و نان کشور با هدف بررسی تجارب داخلی و خارجی با در نظر گرفتن چالش‌ها، فرصت‌ها و منابع موجود و با رویکرد ارائه راهکارهای کاربردی در حوزه‌های مدیریت، اجرا و نظارت در ایران، با استناد به آمار و مستندات به نگارش درآمده است. حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد از انرژی روزانه و حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد از پروتئین مصرفی روزانه شهروندان و به‌ویژه دهک‌های پایین درآمدی، از نان تأمین می‌شود. به همین دلیل نان جایگاه خاصی در سبد مصرفی خانوار ایرانی و در نتیجه امنیت غذایی کشور دارد.

کتاب زنجیره تامین گندم، آرد و نان کشور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به موضوعات بازاریابی، مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۱۰۰۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان