دانلود و خرید کتاب انتقام فیثاغورث آرتورو سانگالی ترجمه مریم مفتاحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انتقام فیثاغورث اثر آرتورو سانگالی

کتاب انتقام فیثاغورث

انتشارات:انتشارات معین
امتیاز:
۲.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب انتقام فیثاغورث

کتاب الکترونیکی «انتقام فیثاغورث» نوشتهٔ آرتورو سانگالی با ترجمهٔ مریم مفتاحی در انتشارات معین چاپ شده است. این کتاب به فیثاغورث می‌پردازد که چهره‌ای مهم در تاریخ یونان باستان است. فیثاغورث یک ریاضی‌دان ممتـاز و یک اندیشمند صوفی، آموزگاری روحانی و یک نظریه‌پرداز سیاسـی بود.

درباره کتاب انتقام فیثاغورث

بیشتر چیزهایی که دربارهٔ فیثاغورث می‌دانیم، بـا افسـانه آمیخته شده است، آمیزه‌ای از حقیقت و افسانه از سوی تاریخ‌شناسان یونانی کـه سده‌ها پس از عصر فیثاغورث می‌زیسته‌اند، چـرا کـه شرح‌حال‌های نزدیک‌تر به او و البته قابل‌اعتمادتر از میان رفته‌اند. این منـابع گونـاگون اغلب متفاوت و حتی در تضاد با یکدیگرند. ولی همگان در یک چیز با هم موافق‌اند و آن هـم این اسـت کـه از او هیچ دست‌نوشته‌ای به جا نمانده است.

فیثاغورث عقلانیتی را شکل داد که بعدها در اندیشه‌های یونـانی نفـوذ کـرد. بزرگان یونان همه تصـدیق می‌کنند کـه فیثاغورث کسی بود که ارزش و مقام ریاضیات را در بین علوم بالا برد؛ ولی جنبه‌های تاریک‌تر شخصیت او، شـک و شـبهاتی را در مـورد شخصیت برجستهٔ وی ایجاد کرد. باور او در مورد حلول روح انسان‌ها به حیوانات، ادعای او در مورد مجسمهٔ الهی، تجدید خاطرهٔ مدلل او از حلول ارواح در جسم‌های جدید و موضوعاتی ازاین‌دست نقاط کوری از تفکرات او هستند. کتاب انتقام فیثاغورث دربارهٔ نقاط تاریک و روشن زندگی و اندیشهٔ فیثاغورث صحبت می‌کند.

کتاب انتقام فیثاغورث را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مطالعهٔ زندگی‌نامهٔ اشخاص برجستهٔ علمی و دوستداران فلسفه و ریاضیات پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

کاربر 7921543
۱۴۰۲/۱۰/۲۸

عالیه ، برا علاقه مندان به فلسفه ریاضیات ممکنه جالب باشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۹ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۹ صفحه

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان