دانلود و خرید کتاب ذهن آگاهی در هشت هفته مایکل چاسکالسون ترجمه راحله طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهن آگاهی در هشت هفته اثر مایکل چاسکالسون

کتاب ذهن آگاهی در هشت هفته

معرفی کتاب ذهن آگاهی در هشت هفته

کتاب ذهن آگاهی در هشت هفته نوشتهٔ مایکل چاسکالسون (مربی متخصص در حوزهٔ ذهن‌آگاهی در جهان)، ترجمهٔ راحله طاهری و حاصل ویراستاری عباس احمدی است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد برنامهٔ تغییر ۸هفته‌ای برای پاک‌سازی ذهن و آرام‌کردن زندگی است.

درباره کتاب ذهن آگاهی در هشت هفته

کتاب ذهن آگاهی در هشت هفته که در ۸ فصل نوشته شده، کوشیده است تا نحوهٔ جارای تمرین‌های ذهن‌آگاهی را با دیدگاهی جدید به همگان معرفی کند. این کتاب آمیزه‌ای از ۲ رویکردِ کاهش اضطراب مبتنی برذهن‌آگاهی و شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی است. این اثر برای ۸ هفتۀ تمرینی تدوین شده و حاوی دستورالعمل‌های گام‌به‌گام و تصویری برای هر قسمت است و با وسواس و ریزبینی ویژه‌ای سازماندهی شده است. با خواندن این کتاب به‌صورت خودیاری و مستقل می‌توانید به یک آموزگار ذهن‌آگاهی برای دورهٔ تمرینی این عرصه تبدیل شوید؛ بدون اینکه در هیچ کلاس حضوری شرکت کرده باشید.

خواندن کتاب ذهن آگاهی در هشت هفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ذهن آگاهی در هشت هفته

«مانند ماری، تمام افرادی که مستعد افسردگی هستند، می‌توانند وقت و انرژی زیادی را صرف اندیشیدن به تجربه‌های گذشته کنند و در این حین این سؤال را از خود بپرسند که "علت این رفتارم چه بود؟" این افراد به مشکل و بی‌لیاقتی خودشان فکر می‌کنند و بارها این مسئله را در ذهن خود تکرار کرده و در پی یافتن راه‌هایی برای حل مشکل و کاهش اندوه و پریشانی هستند. اما چنانکه سیگال، ویلیامز و تسداله اشاره می‌کنند، این شیوهٔ حل مسئله متأسفانه نتیجۀ کاملاً عکس می‌دهد. درحقیقت زمانی که سرحال نیستید، دائماًدر فکر فرو رفته و به جنبه‌های منفی خود و این گرفتاری فکر می‌کنید؛ در واقع به‌جای برطرف‌کردن افسردگی به آن دامن میزنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان