دانلود و خرید کتاب شیمی رابرت دبلیو وود ترجمه جواد نظیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شیمی

کتاب شیمی نوشتهٔ رابرت دبلیو وود با ترجمهٔ جواد نظیری در انتشارات فنی ایران (کتاب های نردبان) منتشر شده است.

درباره کتاب شیمی

کتاب شیمی یکی از آثار مجموعهٔ کاربرد علم در عمل است. مجموعهٔ كاربرد علم در عمل از ۷ كتاب تشكیل شده است كه به ترتیب عبارت‌اند از جغرافیا، شیمی، هواشناسی، زمین‌شناسی، جانورشناسی، گیاه‌شناسی و مهندسی.

هدف این مجموعه گشودن درهای علم و دعوت از نوجوانان كنجكاو برای ورود به عرصهٔ علم است. این کتاب به نوجوانان کمک می‌کند در جهان هستی كندوكاو، تفكر و دیدن کنند.

این کتاب‌ها مجموعه‌ای آزمایش ساده را به نوجوانان معرفی می‌کنند که چیزهای لازم آن به فراوانی در اختیار همه است. این مجموعه که در بخش نردبان انتشارات فنی ایران منتشر شده است به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند به علم علاقه‌مند شوند و دربارهٔ آن بیشتر بدانند.

نردبان واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران است که بزرگ‌ترین مجموعه کتاب‌های زیست‌محیطی، مهارت‌های زندگی، کتاب‌های مهدکودک سراسر کشور و تنها ماهنامهٔ زیست‌محیطی نوجوانان کشور با نام داروگ را منتشر می‌کند. کتاب‌های محیط‌زیستی نردبان با نام کتاب‌های سبز شناخته می‌شوند، کتاب‌های قرمز مخصوص آموزش مهارت‌های زندگی‌اند، کتاب‌های بنفش موضوعات علمی دارند و کتاب‌های آبی مخصوص آموزش پیش از دبستان‌اند. نردبان به‌عنوان یک ناشر فعال کودک و نوجوان و یک مؤسسهٔ فرهنگی تلاش می‌کند با تولید کتاب‌های مفید، کاربردی، با‌کیفیت و جذاب به ارتقای مهارت‌های زندگی و زیست‌محیطی و شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان کمک کند. این ناشر با پیش‌بینی نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان و ارائهٔ محصولات فرهنگی برجسته با محتوای بومی درصدد است به بهبود کیفیت زندگی آنان کمک کند.

خواندن کتاب شیمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام کودکان و نوجوانان مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان