دانلود و خرید کتاب آناتومی کامل بدن انسان محبوبه فهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آناتومی کامل بدن انسان اثر محبوبه فهیمی

کتاب آناتومی کامل بدن انسان

معرفی کتاب آناتومی کامل بدن انسان

آناتومی کامل بدن انسان کتابی از محبوبه فهیمی برای نوجوانان است که در انتشارات آستان مهر به چاپ رسیده است. این اثر به زبانی ساده، آناتومی بدن انسان را تشریح کرده است.

 دربارهٔ کتاب آناتومی کامل بدن انسان

 در کتاب آناتومی کامل بدن انسان گروه‌های یازده‌گانهٔ بدن، با تصاویری رنگی به‌طور کامل برای نوجوانان تشریح شده و عملکرد هر سیستم توضیح داده شده است. سیستم گردش خون، دستگاه تنفسی، دستگاه گوارش و... همگی در این کتاب با جزئيات کامل آمده و نقش هر کدام از اندام‌های بدن در این سیستم‌ها با زبانی ساده برای نوجوانان علاقه‌مند به آشنایی با بدن انسان و دستگاه‌های حیاتی آن، توضیح داده شده است. عکس‌های گویا و رنگی کتاب که به‌روشنی آناتومی بدن و اندام‌ها را نشان می‌دهند، بر جذابیت اثر افزوده است.

خواندن کتاب آناتومی کامل بدن انسان را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

همهٔ نوجوانان علاقه‌مند به دانستنی‌های علمی مخاطبان این کتاب هستند. 

بخشی از کتاب آناتومی کامل بدن انسان

«سیستم گردش خون شبکه‌ای از بدن، خون، عروق خونی و لنفاوی است.سیستم توزیع و گردش خون بدن با قلب، به اعضای بدن اکسیژن، هورمون‌ها و مواد مغذی ضروری را منتقل و به عملکرد صحیح آن کمک می‌کند. قلب چیست و چگونه کار می‌کند:

قلب یک عضو عضلانی و به اندازه یک مشت بسته است.در سینه، کمی سمت چپ و مرکز قرار دارد. همان‌طور که منقبض می‌شود، خون را به اطراف بدن پمپ می‌کند. خون بدون اکسیژن را پس از جمع آوری از تمامی اعضای بدن، به ریه‌ها حمل کرده، ریه‌ها پس از افزودن مقادیری مشخص از اکسیژن به خون آن را به قلب هدایت نموده و خون اکسیژن‌دار را مجددا به تمامی بافت‌های بدن ارسال می‌کند. 

ریه‌ها یک جفت اندام اسفنجی و مملو از هوا هستند که در هر دو طرف قفسه سینه قرار دارند. نای (بادگیر) هوای استنشاق شده از طریق دهان و بینی را درون ریه‌ها از طریق شاخه‌های لوله‌ای آن، به نام برونش انجام می‌دهد. سپس برونش‌ها به شاخه‌های کوچکتر و کوچکتر (برونشیول‌ها) تقسیم می‌شوند و در نهایت میکروسکوپی می شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان