دانلود و خرید کتاب تمرینات کاربردی فوتبال مهدی بادادافشرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تمرینات کاربردی فوتبال اثر مهدی بادادافشرد

کتاب تمرینات کاربردی فوتبال

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تمرینات کاربردی فوتبال

کتاب تمرینات کاربردی فوتبال نوشتۀ مهدی بادادافشرد است و انتشارات فروغ سیمرغ آن را منتشر کرده است. مباحث کتاب تمرینات کاربردی فوتبال با هدف توسعه طیف وسیعی از مهارت‌ها، خلاقیت و تصمیم‌گیری در فوتبالیست‌های نوجوان طراحی شده است و موجب افزایش توانایی و اعتماد به نفس بازیکنان شده تا آنها را برای ورود به دنیای فوتبال آماده کند.

درباره کتاب تمرینات کاربردی فوتبال

فوتبال نقش بسیار مهمی در توسعۀ ویژگی‌هایی اجتماعی و فردی کودکان و نوجوانان ایفا می‌کند. در واقع شکل دادن به زندگی نوجوانان مسئولیت فوق‌العاده‌ای است. به عنوان مربی، باید همه تلاش خود را انجام دهید تا عشق بازیکن به بازی را تقویت کرده و به آنها کمک کنید تا پتانسیلی که باید دست یابند. مشارکت در ورزش و فعالیت‌ بدنی نه تنها به شکل دادن ویژگی‌های شخصیتی کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به عملکرد علمی بهتر نیز کمک کند.

برای رسیدن به پتانسیل کامل خود به عنوان یک بازیکن فوتبال، باید تکنیک‌های و مهارت‌های پایه را یاد بگیرید، تاکتیک‌های صحیح را بشناسید، بدانید چه زمانی باید از آنها استفاده کنید و مهارت لازم برای اجرای آنها را داشته باشید. داشتن یک برنامۀ آموزشی و درون سازمانی برای مربیان بر مبنای اصول تهاجمی و تدافعی در بازی می‌تواند چارچوبی ایدئال را در اختبار مربیان قرار دهد تا ساختار تمرین را قبل از آگاهی و تجربه در قالبی ملموس به بازیکنان منتقل کنند.

تمام تمرینات ارائه شده در این کتاب بر اساس سه لحظۀ اصلی فوتبال یعنی دفاع، حمله و انتقال طراحی شده است. برای تغییر لحظه اصلی می‌توان همۀ روش‌ها را تغییر داد و به راحتی تمرین را پیشرفته‌تر کرد یا تمرین را به عقب برگرداند تا توانایی بازیکن را به چالش کشید. نقش مربی این است که این جلسات را تبدیل به بخشی از زندگی بازیکنان کند.

سه هدف کلی در این کتاب دنبال می‌شود: کمک به توسعه و پیشرفت بازکنان نونهال و نوجوان، ارائۀ تمرینات کاربردی و هدفمند برای پیشرفت مربیان و ارائۀ تمرینات با کیفیت بالا، لذت‌بخش، مفرح با فرصت‌های یادگیری زیاد.

خواندن کتاب تمرینات کاربردی فوتبال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای مربیان فوتبال کودک و نوجوان مناسب است.

بخشی از کتاب تمرینات کاربردی فوتبال

«فوتبال و فوتسال منابع بسیار خوبی برای ورزش بوده و از فواید زیادی برای سلامتی بدن دارا هستند. همانطور که بیشتر نفرات را حفظ کرده و بازیکنان جدیدی را به بازی جذب می‌کنیم مهم است که اصول گرم کردن ایمن را رعایت کنیم. اکثر آکادمی‌های دنیا قبل از دو جلسه تمرینی در هفته استفاده از برنامۀ فیفا ۱۱+ را به تیم‌ها توصیه می‌کنند.

مشخصۀ فیزیکی اصلی در مرحلۀ بلوغ، شتاب ناگهانی رشد است. پیامدهای این جهش رشد از دست دادن موقتی هماهنگی و قدرت و همچنین حساسیت بیشتر برای آسیب‌های مربوط به دورۀ رشد است. مهم است که مربیان این مسأله را تشخیص داده و خود را با برنامۀ فیفا ۱۱+ تظبیق دهند.»


نظرات کاربران

afshord mahdi
۱۴۰۲/۱۲/۰۳

ی کتاب کاملا کاربردی و بروز

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان