دانلود و خرید کتاب حافظه کوانتومی دومنیک اوبراین ترجمه فاریا جنیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حافظه کوانتومی اثر دومنیک اوبراین

کتاب حافظه کوانتومی

انتشارات:سبزان
امتیاز:
۳.۶از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حافظه کوانتومی

کتاب حافظه کوانتومی نوشتهٔ دومنیک اوبراین با ترجمهٔ فاریا جنیدی در انتشارات سبزان منتشر شده است. این کتاب دربارهٔ پرورش ذهن و حافظه است. 

درباره کتاب حافظه کوانتومی

دومینیک اوبراین، نویسندهٔ این کتاب، قهرمان مسابقات جهانی حافظه است، ولی استعدادش خدادادی نیست. او ۸ مرتبه عنوان قهرمانی مسابقات حافظه در دنیا را به دست آورده و نامش در کتاب برترین رکورددارهای جهان ثبت شده است. اوبراین این توانایی را با پرورش و تربیت ذهن خود به دست آورده است. این یعنی همۀ ما می‌توانیم، با تمرین و به‌کارگیری راهکارهای صحیح، حافظۀ خود را تقویت کنیم.

دومینیک، در کتاب حافظه کوانتومی، روش‌ها، فنون و ترفندهایی را معرفی می‌کند که در نوع خود بی‌نظیرند؛ قدرتمندترین روش‌های تقویت حافظه در دنیا که نتیجۀ آزمون و خطاهای انجام‌شدهٔ خود او هستند. در این روش‌ها، شما از قوۀ تخیل و تصویرسازی خود برای ایجاد سرعت، دقت و توازن در حافظه استفاده خواهید کرد و نه‌تنها راه‌های تقویت حافظه را خواهید آموخت، بلکه خودباوری و اعتمادبه‌نفستان را نیز باز خواهید یافت.

در کتاب حافظه کوانتومی با کارکرد مغز آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چطور قدرت تصمیم‌گیری خود را افزایش دهید، آدرس‌ها را به‌خاطر آورید، توان تمرکز خود را بالا ببرید، از عهدۀ یک مصاحبۀ کاری به‌خوبی برآیید و سلامت ذهنی‌تان را بهبود ببخشید.

خواندن کتاب حافظه کوانتومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند حافظهٔ خود را تقویت کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حافظه کوانتومی

«حالا کتاب را ببندید و هرچند واژه را که می‌توانید یادداشت کنید. بعد کتاب را دوباره باز کنید و ببینید چند واژه را درست سر جای خودش نوشته‌اید.

چطور بود؟ نتیجه را یادداشت کنید. هر تعداد اشتباه که داشته باشید مهم نیست. حتی ممکن است فقط یکی از واژه‌ها را درست نوشته باشید. اما به شما قول می‌دهم در پایان این دوره می‌توانید هر ۱۰ واژه را دقیق و به‌ترتیب یادداشت کنید.

حالا یک آزمون اعداد داریم. در اینجا ۱۴ عدد یک‌رقمی را می‌بینید: ۶، ۸، ۰، ۲، ۸، ۶، ۰، ۸، ۹، ۱، ۷، ۴، ۳، ۵. باز کاغذ و قلمتان را آماده کنید. این اعداد را به‌دقت بخوانید و هرچند تا از آنها را که می‌توانید به خاطر بسپارید. کتاب را ببندید و اعدادی را که به یاد می‌آورید به ترتیبی که در کتاب قرار گرفته بود، یادداشت کنید. چه تعداد از اعداد را درست نوشتید؟ اگر مثلاً دومین عدد را اشتباه نوشته‌اید، امتیازتان یک است (زیرا فقط توانسته‌اید یک عدد را در جای واقعی خود یادداشت کنید).

قطعاً انتظارمان این نیست که شما این دو آزمون را بدون اشتباه انجام داده باشید یا ۱۰ مورد را صحیح نوشته باشید. این اولین تمرین شما بود و مغز شما، درست مانند ماهیچه‌ای که مدت‌ها بی‌تحرک باقی مانده، در مواجهه با این تمرینات، مقاومت نشان می‌دهد. اما در طول دوره، کار برایتان آسان خواهد شد.

ALI

می‌خواهم سه کلید دستیابی به قدرت شگفت‌انگیز حافظه را در اختیارتان بگذارم. این سه کلید در طول دوره بارها مورداستفادهٔ شما قرار خواهند گرفت. آنها عبارت‌اند از: ۱. Association (تداعی) ۲. Location (مکان) imagination (تخیل) می‌دانید بهترین راه برای اینکه این سه اصل در ذهن باقی بمانند چیست؟ اگر حروف اول این کلمات را در کنار یکدیگر قرار دهید، کلمه ALI به دست می‌آید که جزئی از نام محمدعلی کلی، بوکسور معروف است. او همیشه پیش از هر مسابقه جمله‌ای را تکرار می‌کرد: "من قدرتمندترین هستم" و ازآنجاکه این تکنیک‌ها تکنیک‌های قدرتمندی هستند، به این صورت، در ذهن شما باقی خواهند ماند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۱۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان