دانلود و خرید کتاب روانشناسی موفقیت ناپلئون هيل ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی موفقیت اثر ناپلئون هيل

کتاب روانشناسی موفقیت

معرفی کتاب روانشناسی موفقیت

کتاب روانشناسی موفقیت نوشتهٔ ناپلئون هیل و کلمنت استون و ترجمهٔ مهدی قراچه‌داغی است و نشر آسیم آن را منتشر کرده است. برای رسیدن به موفقیت با ذهنیت مثبت این کتاب را حتما بخوانید.

درباره کتاب روانشناسی موفقیت

کتاب روانشناسی موفقیت مجموعه‌ای است از مصاحبه با شخصیت‌های موفق و گزارش زندگی مردان بزرگی که از هیچ چیز به همه چیز رسیده‌اند و بررسی و موشکافی در علل پیشرفت و پیروزی مردان بزرگ و بلندآوازهٔ جهان که بی‌گمان در نوع خود تاکنون همانندی نداشته‌اند.

در دنیای حیرت‌انگیزی زندگی می‌کنیم. همه چیز به سرعت در حال تغییر است. هر روز کسی پیدا می‌شود که از خوشبختی و موفقیت خود حرف می‌زند. اما بسیاری از اینها و ابداعاتشان به همان سرعت که به وجود می‌آیند ناپدید می‌شوند و وقتی دقت می‌کنیم می‌بینیم حقیقت این کتاب زندگی هزاران مورد هنوز متولد نشده را دگرگون می‌سازد.

خواندن کتاب روانشناسی موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند به موفقیت در زندگی‌شان دست پیدا کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روانشناسی موفقیت

«جایی در این کتاب او را ملاقات می‌کنید. ملاقاتی بی مقدمه و ناگهانی است که زندگی شما را متحول می‌سازد. او را که ببینید پی به اسرارش می‌برید. می‌بینید که با خود طلسمی حمل می‌کند که در یک سمت آن ذهنیت مثبت و در سمت دیگرش ذهنیت منفی را نوشته‌اند.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۶۴۶۴۷۸
۱۴۰۱/۱۰/۱۱

ناپلئون هیل یکی از شیادان بزرگ تاریخه ولی اینجا دکتر خطاب میشه این چرندیاتو بیخیال شین و خودتونو گول نزنین برید دنبال یه کتاب درست درمون

Rzgar Maghsodi
۱۴۰۱/۰۸/۰۲

این ایرانیا به هر چی دست میزنن گند میزنن بهش اخه قحطی ادم هستش که ناپلئون هیل رو دکتر خطاب میکنید خود غرب این شخص رو قبول ندارن ولی تا دویست تا کتاب ازش داریم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان