دانلود و خرید کتاب راهنمای جامع Skype for Business Server 2015 وحید ایران نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای جامع Skype for Business Server 2015 اثر وحید ایران نژاد

کتاب راهنمای جامع Skype for Business Server 2015

معرفی کتاب راهنمای جامع Skype for Business Server 2015

کتاب الکترونیکی «راهنمای جامع Skype for Business Server 2015» نوشتهٔ وحید ایران نژاد در موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ شده است.

درباره کتاب راهنمای جامع Skype for Business Server 2015

نیاز به جلسات با موضوعات متنوع در هر سازمان از نیازهای مبرم است که نرم‌افزار Skype for Business Server 2015 این نیاز را به بهترین شکل برای یک سازمان مرتفع می‌کند. انتخاب Server Business for Skype براي سازمان می تواند یک انتخاب هوشمندانه تلقی گردد. از طرفی چون اکثر سرویس‌های حوزه شبکه، در اختیار شرکت Microsoft است، می‌توان گفت Skype for Business Server 2015 شرکت Microsoft بیشترین هم‌خوانی را با دیگر سرویس‌های این شرکت دارد. این کتاب Skype for Business Server 2015 شرکت Microsoft را مورد بررسی قرار می‌دهد و طرز راه‌اندازی و استفاده از آن را شرح می‌دهد.

درباره مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

کتاب راهنمای جامع Skype for Business Server 2015 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای همهٔ سازمان‌ها، شرکت‌ها و افرادی که نیاز به برگزاری جلسات کاری از راه دور دارند، کاربردی خواهد بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۶۰ صفحه

حجم

۸۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۶۰ صفحه

قیمت:
۷۳,۰۰۰
تومان