دانلود و خرید کتاب مغزت را مرتب سازی کن! جک لوییس ترجمه طاهره زینلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مغزت را مرتب سازی کن! اثر جک لوییس

کتاب مغزت را مرتب سازی کن!

ویراستار:عباس احمدی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مغزت را مرتب سازی کن!

کتاب مغزت را مرتب سازی کن! (گفتگوی کوتاه میان جک لوییس و آدریان وبستر) نوشتهٔ جک لوییس و آدریان وبستر و ترجمهٔ طاهره زینلی و ویراستهٔ عباس احمدی است و انتشارات راوشید آن را منتشر کرده است. تقویت عملکرد ذهنی، مدیریت اضطراب و داشتن زندگی و کار پربارتر با خواندن این کتاب. کتابی بسیار الهام‌بخش و جذاب، به‌همراه راه‌حل‌هایی فراوان برای استفادهٔ مفید از گران‌بهاترین دارایی‌تان: مغز!

درباره کتاب مغزت را مرتب سازی کن!

مغز انسان بی‌وقفه در حال جوش‌دادن اتصالات جدید میان ۱۶۰ میلیارد سلول عصبی درون جمجمه است و به‌طور مداوم و نامرئی با ظرافتی بی‌همتا در حال دگرگون‌کردن مسیرهای اندیشیدن است. به همین خاطر می‌توانیم شیوهٔ «سیم‌پیچی» مغز خود را به‌طور زیربنایی برای رسیدن به حالت بهینه تغییر دهیم.

کتاب «مغزت را مرتب‌سازی کن!» به شما نشان خواهد داد که چگونه مغز را از نو سیم‌پیچی کنید تا خلاق‌تر و مدبرتر باشید، حافظه و خلق‌وخوی بهتری پیدا کنید، با اضطراب روبه‌رو شوید و دوران پیری را باعزت طی کنید. این کتاب شرح می‌دهد که مغز چگونه کار می‌کند و هر روز باید چه اقدام‌هایی انجام دهید تا رفتارها، باورها و انگیزه‌های خود را به سوی زندگی سرشار و سلامتی ذهن سوق دهید.

ویژگی‌های کتاب عبارت‌اند از: ۱) ابزارها و تمرین‌هایی برای بیشینه‌سازی توان مغز در اختیارتان قرار می‌دهد، ۲) به قلم یک دانشمند علوم اعصاب و یک سخنران انگیزشی مشهور در اروپا به رشته تحریر درآمده است، ۳) دربرگیرندهٔ توصیه‌ها و اندرزهای خودیاری برای بهبود خلق‌وخو، رویارویی با اضطراب و رسیدن به زندگی و حرفهٔ هوشمندانه‌تر می‌باشد.

مقصود کتاب مغزت را مرتب سازی کن! این است که شما را تحریک کند تا تأثیر چشمگیری را که نوروپلاستی ـ توانایی مغز برای تغییر فیزیکی به هنگام مقابله با هر شرایطی ـ می‌تواند روی رفتار شما بگذارد در نظر بگیرید. باورها و رفتارهای کنونی شما با توجه به اتفاقات و افکاری در گذشته که به طور مداوم در زندگی روزمره خود از قبل تاکنون با آن‌ها مواجه می‌شدید شکل گرفته‌اند. باورها و رفتارهای آینده با توجه به هر فکر، افراد یا مکانی که از الان انتخاب می‌کنید تا مرتباً و به شدت با آن درگیر شوید شکل می‌گیرند. مغز به طور مداوم چرخه‌ای که داخل آن وجود دارد را ۲۴ ساعته، به‌روزرسانی یا جمع‌وجور می‌کند، حال چه برای اهدافی والاتر یا پست‌تر.

از طریق دادنِ این درک به افراد که مغزشان چگونه عمل می‌کند و با تغییر دیدگاه رایج اما نادرستی که کسی که پیر شده را نمی‌توان عوض کرد، هدف اصلی این کتاب مهار باورهایی است که در دورهٔ بزرگسالی می‌توانیم اساسِ مغز خود را تغییر دهیم. در نتیجه، می‌توانیم ماهرانه رفتارها، باورها، محرک‌هایی که به آن‌ها عادت کرده‌ایم عوض کنیم، و در آخر به تغییر عمیق مثبتی دست پیدا کنیم. این کتاب گسترهٔ وسیعی از ابزارهای ارتقایابی مغز و روش‌های تمرینی برای این کار را در اختیارتان قرار می‌دهد.

خواندن کتاب مغزت را مرتب سازی کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با کارکرد مغز بیشتر آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مغزت را مرتب سازی کن!

«مهارت‌های جدید در اولین تلاش آسان به نظر نمی‌آیند اما با کمی از خودگذشتگی، با یادگیری راه و چاره‌ها نشانه‌های تازه‌ای از پیشرفت مشاهده می‌کنیم. در آخر، کاری که در اول بسیار ناآشنا و سخت بود حال مانند آب خوردن انجام می‌شود.

چرا؟ زیرا مغز شما منابع کارآمدی را به کار گرفته تا مسیرهایی که در انجام آن کار دخالت دارند را سیم‌پیچی کنند. نکته اینجاست که وقتی پیشرفت‌های تازه به وجود آمده به طور تدریجی شروع به توقف می‌کنند نباید اُمیدتان را از دست بدهید. به جای آن، باید سخت‌تر تلاش کنید. با این کار ـ و به چالش کشیدنِ مداومِ مغزتان ـ در به کارگیری منابع به طور مداوم ادامه خواهد داد تا ارتباط بین مناطقی از مغز که در هر مهارتی که دارید آن را تمرین می‌کنید ارتقاء یابد. گفتن این حرف، برای اکثر ما، از انجامش آسان‌تر است. هنگام کودکی همیشه با امتحان کارهای روزانهٔ جدید روبرو می‌شدیم و همین طور دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های جدید هر روزه یک تجربهٔ عادی بود. به عنوان بزرگسال، با این حال، یک غریزهٔ طبیعی ما را به سمت انس گرفتن با کارهایی که می‌دانیم در آن‌ها خوب هستیم می‌کشاند. در نتیجه، کمتر تمایل داریم کارهای تازه‌ای که پتانسیل دارند به ما احساس شکست خوردن بدهند را انجام دهیم. با این حال، آن‌هایی که به مغزشان برای انطباق یافتن با هر چالش روزمره‌ای که با آن مواجه می‌شوند اعتماد دارند و فرصت امتحان کردنِ کارهای جدید را در به گرمی می‌پذیرند، بدون شک شروع به گسترش و پرورش توانایی‌هایشان می‌شوند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

حجم

۶۰۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان