دانلود و خرید کتاب روح حقوق و دستمزد جوزف پیسا ترجمه علیرضا جاویدکیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روح حقوق و دستمزد اثر جوزف پیسا

کتاب روح حقوق و دستمزد

معرفی کتاب روح حقوق و دستمزد

کتاب روح حقوق و دستمزد نوشتهٔ جوزف پیسا و ترجمهٔ علیرضا جاویدکیا و پوریا بیگناه است. انتشارات مانیان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ یادگیری اصول و روش‌های صحیح برنامه‌ریزی و درآمدزایی است.

درباره کتاب روح حقوق و دستمزد

کتاب روح حقوق و دستمزد نکاتی دررابطه‌با نحوهٔ برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری آموزش می‌دهد و برای افرادی نوشته شده است که تنها بر روی حقوق خود تکیه کرده‌اند.

این کتاب به شما یاد می‌دهد که دیگر منتظر حقوق اندک بازنشستگی نمانید و برای آن دوران برنامه‌ریزی کنید.

کتاب حاضر در ۷ فصل نوشته شده است.

خواندن کتاب روح حقوق و دستمزد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که در پی برنامه‌ریزی برای آینده (Future Planning) هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب روح حقوق و دستمزد

«آیا جریان درامدی دیگری دارید؟ در صورتی که فاقد آن هستید هنوز دیر نیست منتظر بازنشستگی نباشید!همین الان انجامش بده!تاخیر نکن امروز شروع کن! فردا دیر است اگر امروز به فکر نباشید و اقدام نکنید و زمان را از دست بدهید کسی ایده شما را کشف کرده و ثروتمند خواهد شد.اکنون زمان فرار از هرچیز کهنه خصوصا الگو های قدیمی و همچنین تفکر راجع به استخدام در جایی به عنوان تنها منبع درامدی است. وقتی شما اداره را ترک می کنید با زمان ارزشمند خود چه می کنید؟ عصرها به چه کاری مشغول هستید؟آیا بیشتر اوقات خسته هستید؟حتی نمی توانید اخبار تماشا کنید!در طول هفته به چه کاری مشغول هستید آیا فقط می خواهید بخوابید؟ شما در آخر هفته به چه کاری مشغول هستید؟آیا اخر هفته با فعالیتهای غیر تولیدی همراه است؟آیا در طول هفته یک میلیون کارت هدیه برای دعوت به جشن دارید؟آیا دوستی دارید که از او دیدن می کنید و مدت زیادی است که آخر هفته خود را به دیدار با او می گزرانید؟پس زمان انجام کارهای ضروری و یا ایجاد منبع درامد دوم کجاست؟»

نظرات کاربران

reza sh
۱۴۰۱/۱۱/۲۶

خواندن این کتاب را در این شرایط بد اقتصادی به همه توصیه میکنم. اما برای من زیاد کاربردی نبود چون پیش تر کتاب های مشابه را خوانده بودم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۱۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

حجم

۷۱۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان