دانلود و خرید کتاب مدعیان دروغین فاطمه صادقپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدعیان دروغین اثر فاطمه صادقپور

کتاب مدعیان دروغین

انتشارات:میراث ماندگار
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدعیان دروغین

کتاب مدعیان دروغین نوشتهٔ فاطمه صادق‌پور است. این کتاب را انتشارات میراث ماندگار منتشر کرده است. این کتاب در سال ۱۴۰۱ منتشر شده است.

درباره کتاب مدعیان دروغین

کتاب مدعیان دروغین می‌گوید که از هنگام غیبت حضرت مهدی مدعیان بسیاری در گوشه‌وکنار کشورهای اسلامی بپا خواسته و در سرزمین‌های اسلامی ظهور کرده و مدعی مهدویت شده‌اند؛ حتی در سال‌های اخیر در کشور خودمان کم نبودند گروهایی که به نام مهدویت ظهور کرده و باعث شبهات فراوانی شده و خود را با حکومت درگیر کردند. کسانی هم که مدعی دیدار با امام زمان و ملاقات با او شده‌اند، کم نیستند و هنوز هم اگر امکان ابزار عقاید خویش را بیابند آن را منتشر می‌سازند. کتاب حاضر به چنین پدیده‌ای پرداخته است.

خواندن کتاب مدعیان دروغین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب مدعیان دروغین برای علاقه‌مندان به کتاب‌های مذهبی و دینی مناسب است.

بخشی از کتاب مدعیان دروغین

«از فرزاهای مهم توقیعی از امام عصر، خطاب به جناب علی بن محمد سیمری مسئله خبر دادن از ظهور مدعیان دروغین است. دروغ‌پردازانی، نابرکا که با معرفی نمودن خویش، به‌جای رهبر حقیقی، اراده انحراف مسیر واقعی هدایت و گمراهی و ضلالت انسان‌ها را می‌نمایند تا بدین ترتیب آنها را از شاهراه روشن هدایت به پس‌کوچه‌های تاریک ذلالت بکشانند بی‌تردید آن‌گونه که وجود هدایتگران راستین در زندگی انسان، انسانی که در سپردن راه پر پیچ‌وخم زندگی ناتوان است و درمانده و سقوطش در پرتگاه‌های هلاکت و نابودی بدون وجود راهنما ضروری و حتمی است بسیار لازم و مفید است.

نیز وجود فریب‌کارانی که با قصد تخریب عقاید حقه، خود را در لباس اصل جا می‌زنند، بسیار خطرناک و گمراه‌کننده است؛ لذا، امام عصر را بلافاصله پس از آنکه آگاهی‌های لازم را در زمینه پایان گرفتن دوران نیابت خاصه و شروع غیبت کبری به آخرین نایب خویش می‌دهند، سخن از مسئله اخلال در رهبری به میان می‌آورند و مشت دروغ‌گویان افترازنی را باز می‌کنند که خود را به‌جای امام و نماینده او معرفی می‌نمایند: وسیاتی لشیعتی من یدعی المشاهده، الا فمن ادعی المشاهده قبل خروج السفیانی و الصیحه فهو کذاب مفتر . ... و به‌زودی برای شیعیانم کسانی ظاهر خواهند شد که ادعای مشاهده مرا خواهند نمود آگاه باشید هرکس قبل از خروج سفیانی و صیحه آسمانی چنین ادعایی بنماید، مسلماً دروغگو و افترا زننده است.

امام زمان در نامه‌ای به چهارمین و آخرین نایب خاصش چنین می‌نویسد: به نام خداوند بخشنده مهربان؛ ای علی بن محمد سمری! خداوند به بازماندگان تو صبر عطا کند؛ زیرا تو تا شش روز آینده از دنیاخواهی رفت پس‌کارهای خود را سامان ده و کسی را به‌عنوان جانشین خود معرفی نکن؛ زیرا زمان غیبت دوم (غیبت کبری) فرارسیده است پس از این ظهوری نخواهد بود مگر با اذن الهی و این بعد از زمانی طولانی و قساوت دل‌ها و پرشدن زمین از جور خواهد بود و به‌زودی کسانی در میان شیعیان من پیدا خواهند شد که مدعی مشاهده و دیدار با من هستند آگاه باشید که هرکسی پیش از خروج سفیانی و صیحه مدعی مشاهده شود، دروغ‌گو و مفتری است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۸۶۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان