دانلود و خرید کتاب روان شناسی ورزش سحر صفرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روان شناسی ورزش اثر سحر صفرزاده

کتاب روان شناسی ورزش

معرفی کتاب روان شناسی ورزش

کتاب روان شناسی ورزش نوشتهٔ سحر صفرزاده و فاطمه سادات مرعشیان (اعضای هیئت‌علمی گروه روان‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهوازاست. انتشارات میراث ماندگار این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب روان شناسی ورزش

کتاب روان شناسی ورزش ابتدا درمورد تاریخچه و تعاریف و مفاهیم روان‌شناسی ورزش توضیح داده و سپس ارتباط میان ورزش و سلامت روان را تبیین کرده است. فصل سوم کتاب حاضر درمورد  ورزش و ویژگی‌های شخصیتی است و فصل چهارم آن «ورزش و انگیزش و هیجان و انسجام (مربی‌گری و داوری)» نام دارد. فصل‌های دیگر این کتاب نیز به موضوعاتی مانند ورزش و ارتباط آن با احساس خوداثربخشی، پرخاشگری، سلطه‌گری، تکنیک‌های افزایش مهارت‌های روان‌شناختی ورزشکاران، تفاوت‌های فردی، ارتباط میان ورزش و درمان و سرانجام به ورزش در اسلام پرداخته است.

خواندن کتاب روان شناسی ورزش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به پژوهشگران، استادان، دانشجویان و متخصصان حوزه‌های روان‌شناسی و مشاوره پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روان شناسی ورزش

«روان‌شناسی ورزش «در بردارندهٔ گزینش درست و برانگیختن ورزشکاران است به گونه‌ای که هر ورزشکار بتواند در بالاترین حد توانایی خود به رقابت بپردازد». ورزشکاران در این راستا باید راهبردهایی را به‌کارگیرند تا رقیبان را روحیه‌زدایی کنند، با سطح بسیار بالای فشار مقابله و یا آن را کم کنند، از داروها سوءاستفاده نکنند، راهبردهای تیمی موفقیت‌آمیزی را به‌کارگیرند و مهارت‌ها را آموزش دهند و بیاموزند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۱ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۱ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان