دانلود و خرید کتاب کتاب کار خرده عادت ها جیمز کلیر ترجمه صونا عبداله زاده بقایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کتاب کار خرده عادت ها

کتاب کتاب کار خرده عادت ها نوشتهٔ جیمز کلیر و ترجمهٔ صونا عبداله زاده بقایی، نجیبه اکبرزاده امیردهی و امینه کاشانیان است. نشر برگ و باد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد تقویت عادات خوب و حذف عادات بد است.

درباره کتاب کتاب کار خرده عادت ها

کتاب کتاب کار خرده عادت ها در ۶ فصل نوشته شده است. این کتاب قدم‌به‌قدم پر از داستان‌های واقعی زندگی و حکایت‌هایی از خود نویسنده است. در پایان هر فصل فهرستی از نکات کلیدی قرار دارد تا خوانندهٔ کتاب اطمینان پیدا کند که اطلاعات مهم لابه‌لای مطالب دیگر گم نشده باشند؛ همچنین گفت‌وگوها، سؤالات و طرح‌هایی عملی برای به‌کارگیری روش‌های جیمز کلیر در زندگی در این کتاب گنجانده شده است. این کتاب حاوی بینش‌ها و دستورالعمل‌های گام‌به‌گامی از روش استفاده از یافته‌های نویسنده در زندگی شما است. این کتاب توسط داستان زندگی نویسنده و علوم رفتاری پشتیبانی شده و برای کسانی که دوست دارند رفتارهای روزانهٔ خود را تحت‌کنترل داشته باشند، مفید است. 

خواندن کتاب کتاب کار خرده عادت ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که می‌کوشند رفتار خود را متعادل کنند و افرادی که درمورد رفتار انسان کنجکاو هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتاب کار خرده عادت ها

«در کتاب عادات اتمی نویسنده رنجی را که به دلیل جراحت مرگبار بر اثر برخورد تصادفی چوب بیس بال به صورتش در دوران دبیرستان کشیده است را توصیف می کند. این تجربه و بهبودی پس از آن زندگی جیمز کلیر را به طور کلی تغییر داد رنجی که از این آسیب متحمل شد نه تنها رویای او برای یک بازیکن بیسبال حرفه‌ای شدن را تغییر داد بلکه سبب تحول خود او هم شد و تصمیمی گرفت که شاید در شرایط دیگر نمی‌گرفت. در دانشگاه سخت کوشید و شروع به ساخت عادت‌های دشوار کرد که تمام عمر همراه او باقی ماندند.

وقتی اعتماد به نفس و نیروی بدنی خود را بازیافت متوجه شد عادات روزانه اش چقدر در سوق دادن او به سوی امید تبدیل شدن به یک بازیکن بیسبال حرفه ای نقش داشته اند. زمانی که در دانشگاه دنیسون یک ورزشکار بود شروع به ترویج عادات مثبت در زندگی خود نمود و عادات مضر را متوقف کرد و به توانایی های واقعی خود پی برد کلیر که از قدرت عادتها شگفت زده شده بود به صورت آنلاین درباره آن نوشت که چطور تغییرات کوچک می توانند اثر شدیدی داشته باشند و کسی را در مار پیچ رشد قرار دهند او کم کم بیش از ۲۰۰۰۰۰ مخاطب پیدا کرد که مطالبش را می‌خواندند و دنبال می کردند تا جایی که در نهایت سبب انتشار این کتاب شد.»

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان