دانلود و خرید کتاب یک لطف ساده دارسی بل ترجمه سحر بستام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک لطف ساده اثر دارسی بل

کتاب یک لطف ساده

نویسنده:دارسی بل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یک لطف ساده

کتاب یک لطف ساده نوشتهٔ دارسی بل و ترجمهٔ سحر بستام است. انتشارات پادینا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر را می‌توان رمانی رازآلود، مهیج و مدرن دانست.

درباره کتاب یک لطف ساده

کتاب یک لطف ساده رمانی امریکایی است که در چندین بخش نوشته شده است. راوی در پیش‌درآمد این رمان از مادرش نقل‌قول می‌کند. مادر او معتقد است که هر فردی رازهایی دارد و به‌همین‌دلیل نمی‌توان به‌واقع دیگران را شناخت یا به آن‌ها اعتماد کرد. راوی با این حرف به فکر فرو رفته است. او از خودش می‌پرسد که آیا مادرش با زدن این حرف دارد او را برای چیزی آمده می‌کند و یا دارد به رازهای او اشاره‌ای می‌کرد؟ بخش اول این رمان حاوی نامه‌ای از این راوی به مادرش است. این بخش «وبلاگ استفانی» نام دارد.

این رمان دربارهٔ یک زن بلاگر تنها، کنجکاو و ماجراجو به نام «استفانی» است که پس از ناپدیدشدن دوست مرموزش «امیلی» تلاش می‌کند پرده از راز مفقودشدن او بردارد.

در سال ۲۰۱۸ فیلمی سینمایی بر اساس این رمان به‌ کارگردانی «پال فیگ» و با همین نام ساخته شد؛ فیلمی در ژانر کمدی - خانوادگی، جنایی و رازآلود.

خواندن کتاب یک لطف ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر امریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب یک لطف ساده

«امیلی و من بابت این خوش شانس بودیم که جز جوانترین مادرها نبودیم، ما در اواسط سی سالگیمان مادر شده بودیم، زمانیکه مادرانمان این کاررا سنجیده نمی‌دانستند.»

نظرات کاربران

مهندس پور
۱۴۰۱/۰۸/۰۳

برای کسانیکه که از کتاب های راز آلود خوششون میاد ، و ذکر این نکته که داستان سه راوی داره فقط ای کاش ، پایانش با جزییات بیشتری بود .

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان