دانلود و خرید کتاب هریت تابمن آندره دیویس پینکنی ترجمه حبیب اله عطایی فتح آباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هریت تابمن اثر آندره دیویس پینکنی

کتاب هریت تابمن

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هریت تابمن

کتاب هریت تابمن نوشتهٔ آندره دیویس پینکنی و ترجمهٔ حبیب اله عطایی فتح آباد است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب هریت تابمن

وقتی که سالی راید و ماریان رایت ادلمن هر دو با اقتدار گفتند: «شما نمی‌توانید چیزی باشید که آن را نمی‌بینید» منظورش این بود سخت است رؤیای فضانورد شدن، مثل رؤیای خود او و یا پزشک‌شدن، ورزشکارشدن یا هر چیز دیگری و کسی را نبینی که تا پیش از این مثل شما با آن رؤیا زندگی کرده باشد. او مخصوصاً در مورد دیده‌شدن زنان در مشاغلی صحبت می‌کرد که در طول تاریخ توسط مردان انجام می‌شد. 

آندره دیویس پینکنی با نوشتن کتاب هریت تابمن می‌خواهد دختران جوان و بچه‌ها از هر جنسیتی، زنانی را ببینند که برای رسیدن به رؤیاهای خود سخت تلاش کرده‌اند. او می‌خواهد همهٔ ما نمونه‌هایی از ایستادگی در برابر چالش‌های مختلف را ببینیم تا به ما کمک کند در زندگی شخصی‌مان الهام بگیریم. قطعا از این کتاب لذت می‌برید و تأثیرگذاری و الهام‌بخشی را در آن‌ها کشف می‌کنید. به یاد داشته باشید: اگر کسی به شما پاسخ منفی می‌دهد، اگر کسی می‌گوید که نظر شما مهم نیست و یا رؤیاهای شما خیلی بزرگ است، این زنان را به خاطر بسپارید. آن‌ها تسلیم نشدند و شما نیز باید همین طور باشید. 

خواندن کتاب هریت تابمن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ دختران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هریت تابمن

«دخترک زیبا چشم وقتی هریت گرین دخترش را به دنیا آورد، کودک را بغل و سلام شیرینی را زمزمه کرد و با تمام وجود به کودکش عشق ورزید. پدر نوزاد تازه متولد شده، بنجامین راس، دختر کوچکش را مانند گهواره تکان می‌داد. او مثل هرپدری افتخار می‌کرد. کودک در شبی بسیار تاریک به دنیا آمد، آنقدر سیاه بود که شما نمی‌توانستید او را ببینید؛ اما نور چشمانِ آن کودک روشن‌تر از هر چیزی بود. برقی در چشمانش موج می‌زد که مانند زیباترین ستاره‌های آسمان می‌درخشیدند. هیچ‌کس از تاریخ دقیق تولد این دخترِ زیبا چشم اطلاعی ندارد. او زمانی به دنیا آمد که هیچ‌کس تاریخ تولد را ثبت نمی‌کرد. زمانی بین سال‌های ۱۸۲۰ و ۱۸۲۲ میلادی بود. گرچه هیچ‌کس سال دقیق را به یاد نمی‌آورد، ولی یک چیز مشخص است: این دختر رشد می‌کند و به بانوی بزرگی تبدیل می‌شود که شجاعت و ایستادگی در سراسر زندگی‌اش ادامه دارد و الهام‌بخش دیگران است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان