دانلود و خرید کتاب مدیریت انرژی علیرضا طاهری زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت انرژی اثر علیرضا طاهری زاده

کتاب مدیریت انرژی

معرفی کتاب مدیریت انرژی

کتاب مدیریت انرژی نوشتهٔ علیرضا طاهری زاده، علی طهماسبی خوب و هادی زارع است. انتشارات طاهریان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر پیرامون بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی نوشته شده است.

درباره کتاب مدیریت انرژی

کتاب مدیریت انرژی به‌عنوان اولين مجموعهٔ تخصصی مديريت مـصرف انرژی در حوزهٔ بيمارستانی در ایران طراحی و ارائه شده است. اين كتاب حاصل كار تحقيقاتی و عملياتی مديريت مصرف انرژی در بيمارستان سينا در خلال سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۱ است كه با وجود مشكلات بسیار در حوزهٔ تخصيص يارانه‌ها و نوسانات ارز، به‌عنوان یک مقولهٔ مهم و كاربردی در بيمارستان، پياده‌سازی و نتايج آن كاربردی شد.

خواندن کتاب مدیریت انرژی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران موضوع مدیریت انرژی در بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب مدیریت انرژی

«معمولاً سازمان‌ها هزینه‌های مرتبط با انرژی را هزینه‌های بالاسری ثابتی به شمار می‌آورند. اما با استفاده از رویكرد مناسب مدیریت انرژی می‌توان در هزینه‌های انرژی به میزان قابل توجهی صرفه جویی كرد. برای آنكه بتوانیم در مدیریت انرژی موفق باشیم باید بتوانیم یک استراتژی كارآمد را با روش‌های عملی مناسب تركیب كنیم. بسیاری از سازمان‌ها تمایل به مدیریت انرژی دارند، ولی برای دست یابی به موفقیت نخست باید قادر باشند مدیریت انرژی را بخشی از اداره كسب و كار خود تبدیل كنند. البته سازمان‌های متفاوت، دارای اولویت‌های متفاوت نیز هستند. برای مثال سازمان‌های كوچک‌تر و ساده‌تر، می‌توانند با استفاده از رویكردهای ساده شده نیز به مدیریت انرژی مطلوب خود دست یابند. ولی سازمان‌های با اندازه متوسط و بزرگ حتماً بایستی با رویكرد مدونی به این مقوله مهم بپردازند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان