دانلود و خرید کتاب اقتصاد صنعتی محمدنبی شهیکی تاش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد صنعتی اثر محمدنبی شهیکی تاش

کتاب اقتصاد صنعتی

معرفی کتاب اقتصاد صنعتی

کتاب اقتصاد صنعتی نوشتهٔ محمدنبی شهیکی تاش و صدیقه علیزاده است. انتشارات نور علم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به موضوع نظریه و کاربرد در اقتصاد ایران پرداخته است.

درباره کتاب اقتصاد صنعتی

در کتاب اقتصاد صنعتی نظریه‌‌های متنوع مطرح‌شده در ادبیات اقتصاد صنعتی بیان و بنیان نظریهٔ نئوکلاسیکی بنگاه و نظریه‌‌های مدرن‌‌تر درمورد بنگاه‌‌ها شرح داده می‌‌شود؛ همچنین مباحث مهم و کلیدی شامل تمرکز بنگاه، موانع ورود، تغییرات فناوری، بهره‌‌وری و ساختار بازار، نظریهٔ بازی‌‌ها، مدل‌‌های کلاسیک انحصار چندجانبه، روش‌‌های ارزیابی قدرت بازاری، هزینهٔ رفاهی ناشی از انحصار و سیاست‌‌گذاری اقتصادی، فناوری و رقابتی بیان شده است. در ادامه نیز پارادایم ساختار - رفتار - عملکرد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای اثرگذار بر سیاست رقابتی و همچنین چگونگی استفاده از سازوکار بازار برای تخصیص بهینهٔ منابع و دستیابی به رشد اقتصادی مطلوب تشریح می‌‌شود.

خواندن کتاب اقتصاد صنعتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ اقتصاد در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد به‌عنوان منبع اصلی درس اقتصاد صنعتی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب اقتصاد صنعتی

«نظریه نئوکلاسیک بنگاه در علم اقتصاد خُرد، چهار ساختار برای بازار متصور است که عبارت‌اند از: رقابت کامل، رقابت انحصاری، انحصار چندجانبه و انحصار کامل (یک‌جانبه).»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۸۹ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۸۹ صفحه

قیمت:
۹۷,۰۰۰
تومان