دانلود و خرید کتاب صد حقیقت جولی شوماخر ترجمه ریحانه عسگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صد حقیقت

کتاب صد حقیقت نوشتهٔ جولی شوماخر و ترجمهٔ ریحانه عسگری و ندا عبدالحی است و انتشارات قصه باران آن را منتشر کرده است. این کتاب از مجموعه رمان‌ نوجوانان است.

درباره کتاب صد حقیقت

جولی شوماخر نویسندهٔ داستان کوتاه و استاد نویسندگی خلاق و ادبیات انگلیسی در دانشگاه مینه‌سوتای آمریکاست. او در نوشتن داستان‌های روان‌شناسانه برای نوجوانان مهارت بالایی دارد. از ویژگی‌های آثار او این است که داستان‌هایش بسیار باورپذیر و پرکشش هستند. همچنین با نثری شیوا و روان با پرداختن به سمائل مختلفی که ممکن است نوجوانان یا خانواده‌هایشان با آن‌ها دست به گریبان باشند، با خلاقیت راه‌حل‌های کاربردی و مؤثری را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. از این رو، داستان‌های شوماخر مورد توجه نوجوانان و بزرگسالان در بسیاری از کشورهای جهان قرار گرفته است.

خواندن کتاب صد حقیقت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان شیفتهٔ داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صد حقیقت

«در همان فرودگاه مینیاپولیس یا سؤل‌های معمولی مربوط به سفر سؤوال‌پیچم کردند احتمالا چون پدر و مادرم به من اعتماد نداشتند. سؤال‌هایی مثل این: کوله‌پشتی‌ات رو برداشتی؟ بله. چمدونت رو به قسمت بار تحویل دادی؟ بله. نمی‌خوای دستشویی بری؟ من هم در جواب می‌گفتم: چی فکر کردین؟ حالا دیگه هواپیماها دستشویی دارن.»



نظرات کاربران

متینا
۱۴۰۱/۰۶/۲۶

تفاوت حقیقت و واقعیت چیه ؟؟؟؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۸۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان