دانلود و خرید کتاب موفقیت مالی برای همه ریچل کروز ترجمه مهسا دبستانی قمصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب موفقیت مالی برای همه

کتاب موفقیت مالی برای همه نوشتهٔ ریچل کروز و ترجمهٔ مهسا دبستانی قمصری و ویراستهٔ خلیل رضوی است و انتشارات کهکشان دانش آن را منتشر کرده است. ۷ عادت برای رسیدن به زندگی دل‌خواه در عصر شبکه‌های اجتماعی در این کتاب آمده است. این کتاب، مملو از توصیه‌های کاربردی و مستقیم است که ما از ریچل کروز انتظار داریم. او راهنمایی‌هایی در مورد پرداخت بدهی، پس‌انداز هوشمند، و روش صحیح صحبت با همسرتان در مورد پول ارائه می‌دهد. این نکات ضروری می‌تواند به تصمیم‌گیری در مورد هزینه‌های روزانه کمک کند و شما را در مسیر ایجاد عادت‌های مالی سالم قرار دهد.

درباره کتاب موفقیت مالی برای همه

مقایسهْ ما را از شادی،‌ رضایت و قدردانی دور می‌کند. ریچل کروز به ما نشان می‌دهد که چگونه در کتاب جذاب و خواندنی او، ‌نفرین مقایسه را درهم بشکنیم. ریچل هفت عادت ساده را توضیح می‌دهد تا نحوهٔ نگرش شما به حال و هوای خود و در نهایت خودتان را مجدداً تنظیم کند. این کتاب را با آمادگی پذیرش مسائل جدید بخوانید تا زندگی‌ای را شروع کنید که واقعاً ‌ دلخواهتان است.

تفکر شما برای مدت‌ها تحت فشار مقایسه و فشارهای بدهی قرار گرفته است. این کتاب، منبعی است که به شما نشان می‌دهد چگونه از زنجیرهای یک سبک زندگی غیرواقعی رها شوید. شما هنوز فرصت دارید تا زندگی زیبایی را بسازید که از نظر مالی آرزوی آن را دارید. این کتاب راه را به شما نشان می‌دهد!

ریچل کروز در کتاب موفقیت مالی برای همه،‌ یکی از بزرگ‌ترین تله‌هایی را که هر یک از ما در آن گرفتار می‌شویم روشن می‌کند: رقابت با اطرافیان خود برای احساس خوشبختی و ارزشمندی. او به زیبایی بیان می‌کند که چگونه عادت‌های مخرب خرج کردن را تغییر دهیم،‌ از زندگی خود لذت ببریم و به آزادی واقعی دست یابیم.

خواندن کتاب موفقیت مالی برای همه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که به رقابت در سایر زمینه‌ها می‌اندیشند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب موفقیت مالی برای همه

«من و وینستون در دومین سال ازدواج‌مان بودیم. ما اولین شغل خود را داشتیم که حقوق مناسبی هم داشت،‌ اما برای یک زوج جوان که چند سالی می‌شد از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده بودیم،‌ چیزی غیرعادی نبود. یک شب هنگام شام،‌ شروع به صحبت در مورد آینده کردیم. ما می‌خندیدیم و در مورد چیزهایی که می‌خواستیم در ازدواج،‌ خانواده و شغل خود به انجام برسانیم،‌ رؤیاپردازی کردیم.‌

در طول مکالمه در مورد سفر به مکانی که قبلاً هرگز نرفته بودیم،‌ صحبت کردیم. ما واقعاً بعد از ماه عسل‌مان با هم جایی نرفته بودیم و فکر یک فرار فانتزی هر دو ما را هیجان‌زده کرد. ما چیزی بودیم که برخی از مردم آنها را DINK می‌نامند - درآمد دوگانه،‌ بدون بچه - که یعنی ما مقداری درآمد اضافی داشتیم تا یک سفر کوتاه با هم داشته باشیم.‌

ما چیزهای بسیار خوبی در مورد چارلستون،‌ کارولینای جنوبی شنیده بودیم. دوستانی که آن‌جا بودند، چیزهای خوب خیلی زیادی در مورد این شهر ساحلی معروف می‌گفتند. هنگامی که پروازها و هتل‌ها را بررسی کردیم،‌ متوجه شدیم که پول نقد ما فقط برای پرداخت هزینه‌های آخر هفته کافی بود،‌ اما همین هم خوب بود. ما فقط هیجان داشتیم که برای چند روز از منزل دور باشیم.‌

قبل از سفر چند ماه فرصت داشتیم پس‌انداز کنیم،‌ بنابراین هر دلاری را که می‌توانستیم از بودجه‌مان خارج کردیم تا برای فرار صرف کنیم. همه رستوران‌ها را به صورت آنلاین بررسی و رزرو کردیم،‌ کارهای سرگرم‌کننده را جست‌وجو کردیم و هر دقیقه از تعطیلات آخر هفته را ‌ برنامه‌ریزی کردیم. و از آن‌جا ‌ که من و وینستون هر دو به شدت در محل کار خود مشغول هستیم،‌ توافق کردیم که این کار را به صورت «بدون کار،‌ فقط سفر» انجام دهیم. روزی که ما سرانجام به کارولینای جنوبی رفتیم،‌ می‌توانستم با پرواز هواپیما ماه‌ها استرس را احساس کنم.‌ ‌ وقت استراحت بود!‌»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان