دانلود و خرید کتاب دنیای یک دختر سارینا علیزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دنیای یک دختر اثر سارینا علیزاده

کتاب دنیای یک دختر

انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:
۳.۵از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دنیای یک دختر


کتاب دنیای یک دختر نوشتهٔ سارینا علیزاده است. انتشارات نظری این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر را کودکی دربارهٔ تجربه‌های خودش نوشته است.

درباره کتاب دنیای یک دختر

نویسندهٔ کتاب دنیای یک دختر وقتی دانش‌آموز کلاس پنجم بود، به فکر نوشتن یک کتاب افتاد و همان‌طور که علاقه داشت، یک کتاب نوشت؛ کتابی که هم‌اکنون پیش روی شماست. سارینا علیزاده نوشتن این کتاب را تا کلاس ششم یعنی ۱۰سالگی ادامه داد. کتاب این نویسنده در ۴ بخش نوشته شده است. این بخش‌ها به‌ترتیب «داستان من»، «وقتی برای اولین بار نماز خواندم»، «وقتی برای اولین بار روزه گرفتم» و «دنیای یک دختر» نام گرفته‌اند. 

خواندن کتاب دنیای یک دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که دوست دارند کتابی از نویسنده‌ای کودک بخوانند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب دنیای یک دختر

«دختر روزها و روزها پشت سر هم درس خواند و تلاش کرد امّا درسش همچنان بد بود او تا پیش دانشگاهی درسش واقعاً بد بود در حدی که درس‌های زیادی را پاس نکرد، او خیلی غمگین بود و از دوستانش عقب مانده بود اما وقتی با معلمانش در میان گذاشت که دروس را متوجه نمی‌شود، معلمان هر یک از درس‌هایش او را بیش از قبل یاری کردند اما فقط کمک معلم کافی نبود و کمک دوستان و پدر و مادر هم می‌توانست خیلی کارساز باشد دختر از همکلاسی‌هایی که خیلی باهوش بودند کمک خواست و آن‌ها هم به دختر کمک کردند مادرش از اینکه نمی‌توانست کاری کند ناراحت بود پس برای دخترش معلم خصوصی گرفت اما گرفتن معلم خصوصی برای هر درس نیاز به پول زیادی داشت به همین دلیل هم مادرش کار کرد تا از پس پول دادن بر بیاید و با همهٔ سختی پولی را جمع آوری کرد دختر هم با کمک‌های دیگران کم‌کم تمام واحدهایش را پاس کرد او به دانشگاه رفت، اما هر ترم دانشگاهش را هم دو بار یا بعضی‌ها را هم سه بار خواند او در دانشگاه رشتهٔ هوا و فضا را انتخاب کرد او به کرهٔ ماه سفر کرد قبل‌ها دختر فکر م‌کرد نمی‌تواند انسانی موفق باشد اما حالا دید که همه او را تشویق می‌کنند همان‌ها که او را مسخره می‌کردند حالا او را تشویق می‌کنند.

مادر و پدر دختر واقعاً خوشحال بودند دختر هم با خود می‌گفت عجب کار بدی می‌کردم که می‌خواستم ترک تحصیل کنم هر چند که در کودکی هم درسم افتضاح بود و همینطور در دانشگاه اما حالا آدم موفقی شدم که توانستم باعث افتخارکشورم شوم.

چند سال بعد دختر شرکت بزرگی را افتتاح کرد که مخصوص فضا نوردان بود دختر آن شرکت را به خوبی اداره کرد.»

نظرات کاربران

کاربر ۴۵۷۴۸۵۲
۱۴۰۱/۰۶/۳۰

داستان های یک دختر کوچولو و بامزه من با این که ۱۰ ساله عاشق کتابش شدم حتما بخوانید

کاربر ۶۳۴۶۰۴۲
۱۴۰۲/۱۱/۲۳

خیلی کتاب با مزه ای بود برای سنین ۸ تا۱۰ سال واقعا عالیه 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 حتما بخونین😙

nonsy
۱۴۰۱/۰۷/۰۱

hi there is that something you could help with and help with your order as well as I am sure that we have not received the refund

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۲۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۷,۵۰۰
تومان