دانلود و خرید کتاب سفید بود، سفید تنها بود مصطفی رحماندوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سفید بود، سفید تنها بود اثر مصطفی رحماندوست

کتاب سفید بود، سفید تنها بود

امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سفید بود، سفید تنها بود

کتاب سفید بود، سفید تنها بود نوشتهٔ مصطفی رحماندوست در انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است.

درباره کتاب سفید بود، سفید تنها بود

کتاب سفید بود، سفید تنها بود دربارهٔ رنگ‌ها است. رنگ سفید زیبا است؛ اما دلش گرفته است؛ چون احساس تنهایی می‌کند. روزی فریاد می‌زند و شکایت می‌‎کند که چرا هیچ‌کس نیست که او را از تنهایی نجات دهد. ناگهان از درون خودش صدایی می‌شنود. صدای قرمز و نارنجی! آن‌ها می‌خواهد با سفید بازی کنند؛ اما این کار چندان آسان نیست.

خواندن کتاب سفید بود، سفید تنها بود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره مصطفی رحماندوست

مصطفی رحماندوست متولد ۱ تیر ۱۳۲۹ در همدان است. او شاعر، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودکان و نوجوانان است. او بعد از دریافت مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران، به‌عنوان کارشناس کتاب‌های خطی در کتابخانهٔ مجلس مشغول به کار شد و سپس به‌عنوان مدیر مرکز نشریات کانون پرورش فکری کودکان‌ و‌ نوجوانان، مدیر مسئول نشریات رشد، سردبیر رشد دانش‌آموز، سردبیر و پدیدآورندهٔ سروش کودکان و نوجوانان، سردبیر مجلهٔ شهرزاد قصه‌گو به فعالیت خود ادامه داد.

رحماندوست ۳ سال مدیر کل دفتر مجامع و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران بوده‌ است. او در سال ۱۳۷۱ در رشتهٔ زبان و ادبیات فارسی ادامه تحصیل داد و پس از دورهٔ کارشناسی‌ارشد، موفق به دریافت نشان درجهٔ یک هنری شد. او بعد از بازنشستگی از سمت‌های دولتی، مدیر گروه شکوفه (بخش کودکان و نوجوانان) انتشارات امیرکبیر و مشاور رئیس کتابخانه ملی ایران شد.

مصطفی رحماندوست پایگاه اینترنتی «کتابخانه ملی کودک و نوجوان ایران» را تأسیس کرد و توانست تا دهمین سال شروع به کار این پایگاه متن کامل بیش از ۲۴۰۰۰ عنوان کتاب کودک و نوجوان را برای پژوهشگران قابل دسترس کند.

از آثار او می‌توان به کتاب‌های «فرهنگ آسان: دانشنامه ویژه کودکان و نوجوانان»، «ترانه‌های نوازش»، «سفید بود، سفید تنها بود»، «این تریزی ، آن تریزی» و «قصه گویی، اهمیت و راه و رسم آن» اشاره کرد.  

نظرات کاربران

عطیه علی همتی
۱۴۰۲/۰۷/۰۷

استاد رحماندوست بار دیگر توانایی خودش رو در قصه پردازی به رخ کشیده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳ صفحه

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳ صفحه

قیمت:
۳۲,۴۰۰
تومان