دانلود و خرید کتاب هوشمندسازی امنیت و مقابله با تهدیدات پیشرفته رضا آدینه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوشمندسازی امنیت و مقابله با تهدیدات پیشرفته اثر رضا آدینه

کتاب هوشمندسازی امنیت و مقابله با تهدیدات پیشرفته

نویسنده:رضا آدینه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هوشمندسازی امنیت و مقابله با تهدیدات پیشرفته

کتاب الکترونیکی «هوشمندسازی امنیت و مقابله با تهدیدات پیشرفته» نوشتهٔ رضا آدینه در مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ شده است.

درباره کتاب هوشمندسازی امنیت و مقابله با تهدیدات پیشرفته

براي مقابله با تهدیدات که به‌سرعت در حال رشد و پیچیده‌ترشدن هستند نیاز به راهکارهای مناسب جهت پیشگیری، تشخیص و پاسخ در بازهٔ زمانی مو‌ٔثری است تا کسب‌وکار سازمان‌ها دچار اختلال و آسیب نگردد. هدف اصلی این کتاب علاوه‌بر معرفی مفاهیم و مضامین کاربردی و مروری بر بهترین ابزارها برای محقق‌کردن راهکارهای ذکر‌شده، معرفی نظریه‌ای جدید بر مبنای بهره‌برداری مؤثر از مفهوم هوشمندي پیرامون تهدیدات Intelligence Threat برای اجرای (شکار تهدیدات) Threat Hunting است. 

درباره مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

کتاب هوشمندسازی امنیت و مقابله با تهدیدات پیشرفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مباحث مربوط به امنیت پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان