دانلود و خرید کتاب مفاهیم‌ غذا‌ و‌ مواد‌ مغذی‌ نازنین کریم آباده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مفاهیم‌ غذا‌ و‌ مواد‌ مغذی‌ اثر نازنین کریم آباده

کتاب مفاهیم‌ غذا‌ و‌ مواد‌ مغذی‌

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مفاهیم‌ غذا‌ و‌ مواد‌ مغذی‌

کتاب مفاهیم غذا و مواد مغذی نوشتهٔ نازنین کریم آباده است. این کتاب در انتشارات کنکاش منتشر شده است. این کتاب بر اساس سرفصل‌های ارائه‌شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شده است. 

درباره کتاب مفاهیم غذا و مواد مغذی

علم تغذیه یکی از مهم‌ترین علوم مرتبط با علوم پزشکی است. نقش و اهمیت تغذیه صحیح در پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها ثابت شده است. برای رسیدن به سلامت جسمی و روانی، عوامل بسیاری مؤثرند. از جمله این عوامل غذاست که نقش مهمی را ایفا می‌کند. اینکه غذا چیست، از چه اجزایی تشکیل شده است، نقش و اهمیت هر یک از این اجزا در سلامت انسان چگونه است، در چه منابع غذایی یافت می‌شود، کمبود آن‌ها چگونه ایجاد می‌شود و چه علائمی دارد و چگونه می‌توان با انتخاب صحیح کلیه نیازهای تغذیه‌ای را برطرف کرد، از مباحث بسیار مهم در علم تغذیه است که تحت‌عنوان اصول یا مبانی تغذیه بررسی می‌شود. 

از آنجا که دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی همانند پرستاری، مامایی و بهداشت به دلیل در ارتباط‌بودن با گروه‌های آسیب‌پذیر اجتماع مخصوصاً مادران، کودکان و بیماران نقش مهمی را در زمینه ارتقای سطح دانش تغذیه‌ای جامعه ایفا می‌کنند؛ همچنین دسترسی به منابع علمی تغذیه برای آنان آسان نیست، نویسنده بر آن شد تا مجموعه نسبتاً کاملی باتوجه‌به سرفصل‌های ارائه‌شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از منابع معتبر و موردتأیید جمع‌آوری کند تا در اختیار دانشجویان قرار گیرد. 

خواندن کتاب مفاهیم غذا و مواد مغذی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۸۰۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان