دانلود و خرید کتاب برنامه نویسی جاوا (جلد اول) الهام محمودآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه نویسی جاوا (جلد اول) اثر الهام محمودآبادی

کتاب برنامه نویسی جاوا (جلد اول)

معرفی کتاب برنامه نویسی جاوا (جلد اول)

کتاب برنامه نویسی جاوا (جلد اول) نوشتهٔ الهام محمودآبادی و اسماعیل ملااحمدی در موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

درباره کتاب برنامه نویسی جاوا (جلد اول)

کتابی برنامه نویسی جاوا (جلد اول) جلد اول برنامه‌نویسی جاوا است. این کتاب در ۲ جلد تدوین شده است. جلد اول با مباحث مقدماتی در جاوا شروع شده و مباحث عمیق‌تری را در ۱۱ فصل و ۳ بخش تدوین شده است. 

خواندن کتاب برنامه نویسی جاوا (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۴ صفحه

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان