دانلود و خرید کتاب برندسازی افراد پیشرو محمد ترک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برندسازی افراد پیشرو اثر محمد ترک

کتاب برندسازی افراد پیشرو

نویسنده:محمد ترک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب برندسازی افراد پیشرو

کتاب برندسازی افراد پیشرو نوشتهٔ محمد ترک است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به ما می‌گوید که چطور می‌توان در کمتر از ۶ ماه تبدیل به یک برند پیشرو شد.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی - مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

درباره کتاب برندسازی افراد پیشرو

کتاب برندسازی افراد پیشرو ابتدا درمورد سبک زندگی افراد پیشرو توضیح داده و سپس اهمیت شناختن خود و انتخاب گوشه‌ای از بازار بر اساس آن شناخت را بیان کرده است. این کتاب می‌گوید که باید استراتژی برند شخصی خودتان را بنویسید، یک معرفی مؤثر داشته باشید تا در برخورد اول از غریبه‌ها مشتری بسازید، برای کسب اعتبار و متخصص دیده‌شدن، محتوا خلق کنید، با تولید محصولات اطلاعات‌محور، محصولات و خدمات گران خود را بفروشید، یک هویت آنلاین برای خود بسازید تا برند شما در دسترس باشد و سرانجام با ساخت شبکه‌ای از افراد تأثیرگذار، فرصت‌های طلایی برای خود خلق کنید.

محمد ترک، نویسندهٔ کتاب حاضر، مربی و مدرس دوره‌های برندسازی شخصی، ویدیو مارکتینگ و وبلاگر است.

خواندن کتاب برندسازی افراد پیشرو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون حوزهٔ برندسازی افراد پیشرو پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب برندسازی افراد پیشرو

«اولین سؤالی که ذهن شمارا به خود مشغول می‌کند، این است که یک برند پیشرو چه کسی است؟

در هر صنعتی، افرادی وجود دارند که بسیار سرشناس و محبوب هستند. وقتی شما تصمیم می‌گیرید، وارد کسب‌وکاری شوید، تحقیقات خود را با برندهای اول در آن صنعت شروع می‌کنید و سعی می‌کنید تا نام افرادی که صاحب این برند هستند را پیدا کنید. باکمی جستجو در گوگل متوجه می‌شوید که آن‌ها در همه‌جا حضور دارند، در رسانه‌های خبری مختلف با آن‌ها مصاحبه شده است. فقط کافی است اسم آنها را در گوگل سرچ کنید تا سایت شخصی آنها در رتبه‌ی اول گوگل به شما نمایش داده شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان