دانلود و خرید کتاب فارس حسن زنده‌دل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فارس

«فارس» از مجموعه کتاب‌های «راهنمای گردشگری ایران» به قلم و پژوهش حسن زنده‌دل( -۱۳۳۱)، محرم نوروزی( -۱۳۳۹)، زهره سلیمی( -۱۳۴۷) منتشر شده است.

در این کتاب، استان فارس و شهرستان‌های آن معرفی شده‌اند. آثار طبیعی این استان شامل دریاچه‌ها، تالاب‌ها ومرداب‌ها، ارتفاعات و قله‌ها، جنگل‌ها و دشت‌ها، تفرجگاه‌ها، رودها و چشمه‌های معدنی وآبگرم‌ها، مناطق حفاظت شده حیات وحش، آبشارها و غارهای طبیعی به همراه توضیحات مناسب و تصاویر زیبا توضیح داده شده‌اند.

آثار مذهبی و زیارتی نیز مانند مساجد، بقعه‌ها و امامزاده‌ها، کلیساها و معابد و آتشگاه‌ها همانند بخش تاریخی گردآورده شده است.

بناهای تاریخی استان مانند کاخ‌ها، قلعه‌ها، پل‌ها، آتشکده‌ها، برج‌ها و مناره‌ها، خانه‌های قدیمی، مدرسه‌ها، بازارهای قدیمی و غارهای تاریخی دسته‌بندی وتشریح شده‌اند.

در این مجموعه، نقشه راه‌ها و جاذبه‌های توریستی استان فارس و نقشه شهر مرکزی و برخی از شهرهای استان آورده شده است که برای گردشگران و مردم استان بسیار سودمند است.

همچنین در بخش فرهنگ و هنر عشایر و روستاهای شگفت‌انگیز، صنایع دستی، موسیقی محلی، انواع غذاها و آرامگاه‌های مشاهیر و حتی به برخی بازی‌ها و ادبیات عامیانه استان فارس نیز پرداخته شده‌اند.

نظرات کاربران

nasim
۱۳۹۷/۰۳/۲۹

کتاب خوبیه استان هرمزگان م بذارید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۹ صفحه

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۹ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان