دانلود و خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی ترجمه مینا کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

کتاب اثر مرکب

نویسنده:دارن هاردی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب نوشتهٔ دارن هاردی و ترجمهٔ مینا کریمی است. انتشارات نگاران قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ جهشی به‌سوی دستیابی به موفقیت و ثروت است.

درباره کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب درمورد چگونگی کسب موفقیت است. آیا می‌دانید برای دستیابی به موفقیت چقدر زمان نیاز است؟ ممکن است خودتان را گول بزنید، اما هیچ نوشدارو، فرمول جادویی و یا راه‌حلی آنی برای به‌دست‌آوردن موفقیت نیست. رسیدن به موفقیت راهی طولانی است که این کتاب به شما کمک می‌کند مسیرش را به‌خوبی طی کنید. وقت آن رسیده که رفتار و عادات جدید را با عملکرد و برنامه‌ریزی بهتر داشته باشید و از کارشکنی‌ها دور و به موفقیت نزدیک شوید. این کتاب می‌تواند شما را تغییر دهد. 

دارن هاردی در کتاب حاضر به شما یادآوری می‌کند که برای رسیدن به دستاورد‌های بزرگ، لازم نیست اطلاعات جدیدی کسب کنید؛ بلکه باید برنامه‌ای مدون و سازمان‌یافته داشته باشید تا در رسیدن به اهدافتان شما را یاری کند. این نویسنده با بیان ۶ اصل تکنیکال و ثمربخش، مسیر پرپیچ‌وخم موفقیت را برایتان هموار می‌کند. البته منتظر معجزه نباشید. نه اثر مرکب و نه هیچ کتاب دیگری نمی‌تواند در یک روز یا حتی مدت‌زمانی کم شما را به نتیجهٔ دلخواه برساند. تنها می‌تواند چراغی در دل تاریکی برایتان روشن کند.

کتاب اثر مرکب در ۶ فصل نوشته شده است.

خواندن کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دارن هاردی

دارن هاردی به‌مدت ۱۷ سال در زمینهٔ پیشرفت شخصی فعالیت داشته و حتی ریاست ۲ شبکهٔ تلویزیونی دررابطه‌با این موضوع به نام‌های «شبکهٔ مردم» و «شبکهٔ آموزش موفقیت» را بر عهده داشته است. او در این ۲ شبکه بیش از ۱۰۰۰ نمایش و برنامه‌های تلویزیونی را با موفق‌ترین افراد دنیا به روی آنتن برده است.

هاردی را می‌توان نمونهٔ موفق ایده‌هایی تلقی کرد که در کتاب «امسال تکرار نخواهد شد» معرفی شده است. به‌عنوان یک کارآفرین او تا ۱۸سالگی درآمدی ۶ رقمی و در سن ۲۴سالگی درآمدی بالغ بر یک میلیون دلار در سال داشته است. تا سن ۲۷سالگی صاحب شرکتی شد که هر ساله ۵۰ میلیون دلار درآمد داشت. او مربی هزاران کارآفرین و جزو هیئت‌مدیرهٔ بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی مطرح بوده است.

دارن هاردی در نشریهٔ موفقیت، در وبلاگش و فضاهای مجازی دیگر و حتی در مقابل دید کارآفرینان در تمام نقاط کشور، همواره بهترین اطلاعات و استراتژی‌ها را همراه با تجربیات شخصی‌اش به اشتراک گذاشته است. علاقهٔ او به پیشرفت شخصی است که هستهٔ اصلی کار و زندگی او را در بر می‌گیرد. او خود را متعهد به کمک به دیگران می‌داند تا استعدادهایشان را شکوفا کنند و بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

بخش‌هایی از کتاب اثر مرکب

«مفهوم استخوان بیرون‌زده مربوط به دوران مربیگری او بود؛ بازیکنان تیمش می‌دانستند که اجازه ندارند از بازی بیرون روند مگر این‌که به صورت جدی آسیب دیده باشند. یک بار بازیکن خط حمله‌اش از تیم بیرون آمد، پدر به او گفته بود مگراین‌که استخوانت بیرون زده باشد، بازیکن شانه‌بندش را بیرون آورد و نشان داد که استخوان ترقوه‌اش بیرون زده است . فقط آن زمان بود که پدرم اجازه‌ی خروج از زمین را به او داد. یکی از فلسفه‌های اصلی پدرم این بود که اصلاً مهم نیست چقدر باهوش هستید باید کمبود تجربه، مهارت، هوش و توانایی‌های ذاتی را با تلاش و کوشش فراوان جبران کرد. اگر رقیب شما باهوش‌تر، با استعدادتر و با تجربه‌تر است فقط باید سه یا چهار برابر سختکوش‌تر باشید تا بتوانید او را شکست بدهید. مهم نیست با چه مشکلی مواجه شوم، او به من یاد داد در هر زمینه‌ای که شرایط مساعدی نداشتم با تلاش بیش‌تر مشکل را جبران کنم. او می‌گفت: «بازی پرتاب‌های آزاد را از دست دادی؟ پس به مـدت یک ماه، هر روز هزار پرتاب آزاد انجام بده!...»»

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

کاربر ۳۲۸۵۱۴۱
۱۴۰۲/۰۵/۱۱

این کتاب عالی است. من نسخه چاپ شده رو دارم و به دوست داران کتاب توصیه می کنم

ali Basafa
۱۴۰۱/۰۹/۱۴

شما اینی نیستید که االن وجود دارد !!!! شما نتیجه ی نسل ها باور هستید که آنها را بدون شک پذیرفتید ، شما حاصل باور های گذشته هستید شما یک عمر به شیوه ی خودتان زندگی کردید و نتایج شما مشخص کننده

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان