دانلود و خرید کتاب استراتژی های بازاریابی در خدمات سلامت محور داود ملک محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی های بازاریابی در خدمات سلامت محور اثر داود ملک محمدی

کتاب استراتژی های بازاریابی در خدمات سلامت محور

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب استراتژی های بازاریابی در خدمات سلامت محور

کتاب استراتژی های بازاریابی در خدمات سلامت محور نوشتهٔ داود ملک محمدی و زینب امینی است. انتشارات خط آخر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب استراتژی های بازاریابی در خدمات سلامت محور

کتاب استراتژی های بازاریابی در خدمات سلامت محور دربارهٔ مفهوم استراتژی‌های بازاریابی و ضرورت آن در خدمات سلامت‌محور است. این کتاب اطلاعاتی در سطح پایه را به مخاطب خود می‌دهد. نویسندگان این اثر را با هدف کمک به دانشجویان رشته‌های مدیریت و بازاریابی و غیره که باید پایان‌نامه بنویسند یا در زمینهٔ استراتژی‌های بازاریابی در خدمات سلامت‌محور پژوهش کنند، نوشته‌اند. رویکرد آن‌ها در نگارش این کتاب کاملاً کاربردی بوده است. این کتاب که در ۳ بخش نوشته شده، جزئیات لازم را به‌طورکامل توضیح داده است.

خواندن کتاب استراتژی های بازاریابی در خدمات سلامت محور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به استادان و دانشجویان رشته‌های مدیریت و بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب استراتژی های بازاریابی در خدمات سلامت محور

«بازاریابی به عنوان فرآیندی مدیریتی- اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیله‌ی آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادله‌ی کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. بازاریابی مداوم با هدف پوشش‌دهی نیازمندی انسان در جهان جریان دارد. در واقع بازاریابی به دنبال ارضای خواسته‌ها و نیازهاست و به طور مداوم تلاش می‌کند که این کار را بهتر انجام دهد. در حقیقت این شیوه‌های بهتر ارضای نیاز است که شرکت‌های موفق را از ناموفق جدا می‌سازد (فنگ و چن، ۲۰۱۹). شرکت‌هایی که در رقابت شدید به سر می‌برند، با محیطی مواجه هستند که با پیچیدگی نیازهای مشتری، چرخه های کوتاه عمر محصول، ظهور فن آوری های جدید، فروپاشی کسب و کار، نوآوری، کارآفرینی و راه اندازی جدید روبرو است. زیرا امروزه شرایط بازار به طرز چشمگیری تغییر کرده است (بایکاسوگلو و همکاران ، ۲۰۱۵). امروزه ضرورت پرداختن به مقوله بازاریابی بیش از پیش و فراتر از کشورهای توسعه یافته احساس می‌شود. به عبارتی بازاریابی یکی از مزایای رقابتی شرکت‌های امروزی است و مدیریت آن، اثر بخشی و کارآیی برنامه‌های بازاریابی را بیش‌تر می‌کند (خرد رنجبر و همکاران، ۱۳۹۳). از طرفی؛ در دنیای کنونی تغییر و پویایی یکی از ویژگی های بارز محیط به شمار می‌رود و در چنین شرایطی موفقیت سازمان در گرو پیش بینی صحیح و ارایه واکنش های موثر به تغییرات موجود در محیط می‌باشد. شاید بتوان گفت این امر تنها از طریق داشتن دیدگاهی استراتژیک در در سازمان به عنوان یک کل و بخش های مختلف آن میسر می‌باشد (تکه یی و رابطی، ۱۳۹۵). دگرگونی های گسترده و همه جانبه سیاسی، اقتصادی، تکنولوژیکی و بحران های ناشی از آن باعث گردیده تا شرکت‌ها با چالش های متعددی در اداره فعالیت ها و حفظ موقعیت خود در محیط رقابت مواجه گردند. مدیریت استراتژیک بازاریابی، با یک برداشت روشن از رسالت شرکت، ارزیابی عوامل محیط و بررسی وضعیت شرکت، بررسی فرصت‌های بازار، تعیین و برنامه ریزی استراتژی بازاریابی و اجرا و کنترل آن را بکار می‌گیرد. ارزیابی عوامل محیطی و بررسی وضعیت سازمان در شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای بازار و نقاط قوت و ضعف شرکت کمک کرده و رهنمودهایی را برای طرح استراتژی بازاریابی فراهم می‌آورد (ایاورزاده و بدرآبادی، 1393). سلامت به عنوان ارزش فردی و اجتماعی بر طبق اساسنامه سازمان بهداشت جهانی است و از دیدگاه ملت ها و نزد همه مکاتب یکی از مهمترین و ابتدایی ترین حقوق و نیازهای حیات بشری تلقی شده است. از اینرو دست یافتن به بالاترین سطح سلامت، جزئی از اهداف اجتماعی تمام دولت ها به حساب می آید (زارعی و پارسامهر، ۱۳۹۷). سازمان‌های بهداشتی درمانی برای رشد و توسعه همگام با تحولات جهانی و افزایش انتظارات مردم و همچنین رشد سازمان‌های ارائه دهنده خدمات بهداشتی درمانی و استفاده از آخرین فن‌آوری ها در ارائه خدمات و نیز برای رفع نیازهای جدید، نیازمند علم بازاریابی هستند. مدیریت داد و ستد خدمات سلامت موضوع بسیار حساس و تأثیرگذاری است که در جامعه ایران کمتر به آن پرداخته شده است. آشنایی با مدیریت داد و ستد خدمات سلامت و مقوله بازاریابی و جایگاه آن در کشور می‌تواند فرصت مناسبی برای کلیه گروه های حقیقی و حقوقی در این حوزه باشد تا نه تنها بر کیفیت و تنوع خدمات خود بیفزاید، بلکه با چگونگی قیمت گذاری، توزیع، ترویج و اطلاع رسانی خدمات و نیز نظرسنجی و اطلاع یابی از متقاضیان یا دریافت کنندگان اینگونه خدمات، نیروی رقابتی خود را در بازار بالا ببرد (سره بندی و همکاران، ۱۳۹۷).»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان