دانلود و خرید کتاب رهبری در کلاس جهانی ژیلا سرمستی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبری در کلاس جهانی اثر ژیلا سرمستی

کتاب رهبری در کلاس جهانی

معرفی کتاب رهبری در کلاس جهانی

کتاب رهبری در کلاس جهانی نوشتهٔ ژیلا سرمستی و سیدعلی شاه طاهری است. انتشارات خط آخر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به مفاهیم، اصول، نظریه‌ها و مدل‌ها پرداخته است.

درباره کتاب رهبری در کلاس جهانی

کتاب رهبری در کلاس جهانی مفاهیم مربوط به موضوع رهبری در کلاس جهانی را به‌صورت کاربردی و با بیانی ساده شرح داده و بررسی و واکاوی کرده است. این کتاب به مفاهیم، اصول، نظریه‌ها و مدل‌های رهبری پرداخته است. این اثر در ۳ بخش نوشته شده و با بخشی تحت‌عنوان «مفاهیم و اصول رهبری در کلاس جهانی» آغاز شده است.

نویسنده‌ها باور دارند که رهبری همواره با انسان عجین بوده است. از زمانی که انسان به‌صورت بدوی و با شکار حیوانات روزگار می‌گذرانید، زمانی که دوام و بقای او به توان وی در هدایت نیرو در شکارگاه بستگی داشت و یا زمانی که گروه‌هایی از خانواده‌های صحرانشین برای منبع تأمین غذا نقل‌مکان می‌کردند، همواره رهبری وجود داشته است.

خواندن کتاب رهبری در کلاس جهانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون مفهوم و مدل‌های رهبری پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب رهبری در کلاس جهانی

«امروزه هیچ سازمانی بی‌نیاز از مهارت‎‌های رهبری برای هدایت و رهبری مسافت‌های دور نیست. بازارهای جهانی سازمان‌‎ها و مدیران آنها را در درک شایستگی‌‎های خاص و همچنین توسعه راه‌‎های جدید همکاری به چالش می‎‌کشد. افراد تمام انرژی خود را صرف موقعیت‌‎های ناآشنا و با پارامترها و شاخص‌‎های نامشخص می‎‌کنند، اما گروه‌‎ها در فضای بین‌‎المللی نیاز دارند کارها را به صورت مجازی انجام داده و لذا ناگزیر هستند استراتژی‌‎هایی را توسعه دهند که علی‌رغم تفاوت‌‎های فرهنگی و فاصله‌‎های جغرافیایی، بتوانند به طور مؤثر با یکدیگر کار کرده و همکاری کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان