دانلود و خرید کتاب آنچه بانوان باید در رابطه با همسران بدانند زهرا دانشمندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنچه بانوان باید در رابطه با همسران بدانند اثر زهرا دانشمندی

کتاب آنچه بانوان باید در رابطه با همسران بدانند

معرفی کتاب آنچه بانوان باید در رابطه با همسران بدانند

کتاب آنچه بانوان باید در رابطه با همسران بدانند نوشتهٔ زهرا دانشمندی و ویراستهٔ فاطمه اسدپور است و انتشارات امید آینده آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آنچه بانوان باید در رابطه با همسران بدانند

بسیاری از مادران ایرانی دخترانشان را برای خانه‌داری تربیت می‌کنند نه برای یار و همسرشدن. این مادران غافلند از این‌که دامادشان اول همدل و همسر می‌خواهد نه آشپز!

یا پسرانشان را جوری تربیت می‌کنند که عاقبت ماشین دارد، خانه دارد،  ولی همدم نیست، شانه‌ای گریه گریه کردن نیست.

رابطهٔ جنسی و مسائل سکسولوژی از ناگفته‌های امروز جامعهٔ ماست. همیشه روی آن سرپوش گذاشته شده است. کتاب آنچه بانوان باید در رابطه با همسران بدانند به خانم‌ها تفاوت زن و مردها را یاد می‌دهد که چگونه برای خوشی زندگی‌شان و نه به خاطر ضعف و ترس ازدست‌دادن همسر رفتاری متفاوت با گذشته داشته باشند.

خواندن کتاب آنچه بانوان باید در رابطه با همسران بدانند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ بانوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آنچه بانوان باید در رابطه با همسران بدانند

«۱) اگر مجرد هستید هیچ‌وقت بخاطر حرف مردم تصمیم به ازدواج نگیرید. یک نفر را توی زندگیتان راه بدهید که برای بودن و ماندنش نیازی نباشد دست به قدر و قواره خودتان بزنید، که نیازی نباشد برای راضی نگه داشتنش از رنگ مورد علاقه تا تفریحاتتان را عوض کنید و بشوید آدمی که هیچ وقت نبوده‌اید ...

کسی که دنیایتان را رنگ دنیای خودش می کند و از شما چیزی می‌سازد که می‌خواهد بعد مشغول دوست داشتن آن آدمی که خودش ساخته شود، طرز فکر و عقیده جدید بدوزد و تنتان کند را به خلوتتان راه ندهید. یک نفر را انتخاب کنید که شما را با همین چهره و ظاهر بخواهد، با همین رنگ مو و مدل چشم معمولی با همین لحن صحبت کردن و نوع زندگی ... یک نفر را بخواهید که شما را دوست داشته باشد به خاطر آن‌چه که هستید، نه به خاطر آن‌چه که دوست دارد باشید ... آگاهانه ازدواج کنید.

۲) از سر طمع، تفاخر و پُز دادن و مشهور شدن، با کسی ازدواج نکنید. حتی از سر ترحم، کمک و دستگیری هم با کسی ازدواج نکنید. حتی به قصد اصلاح، درمان و یا هدایت با کسی ازدواج نکنید! و فراموش نکنید ازدواج درمانگاه نیست! پس چشمتتان را خوب باز کنید ببینید آیا با همین خواستگارتان (یابلعکس) بدون هیچ تغییر و اصلاحی در رفتارش، عقایدش، وضع علمی و مالی‌اش می‌توانید زندگی کنید یا نه؟ بر مبنای همین الان، کاملاً واقع بینانه، تصمیم بگیرید.

۳) ازدواج یعنی یکی شدن ۲ تا خانواده کاملاً متفاوت. خانواده من، خانواده تو نداریم چون ما نیاز به دعای خیر هر دو تا پدر و مادر برای پیشرفت زندگی داریم.

۴) چیزی به اسم ضعف وجود ندارد، مگر این‌که انسان خودش چیزی را تبدیل به نقطه ضعف کند. پس هر چیزی را عمیقاً باور داشته باشید تا برایتان به واقعیت تبدیل شود. هر آن‌چه برای شما اتفاق می‌افتد حاصل باور شماست.

۵) آرامش را از کودکان بیاموزید، ببینید که چگونه در همان لحظه‌ای که هستند، زندگی می‌کنند و لذت می‌برند. وقتی احساس می‌کنید که سرتان پر از فکرهای جور و واجور هست و جای خالی در آن نیست، با قدم زدن، آنها را پاک کنید. سرعت حرکت شما با احساستان رابطه‌ای مستقیم دارد، آرام راه بروید و حرکات بدن خود را آرام‌تر کنید، طولی نمی‌کشد که آرام خواهید شد. گاهی می‌توانید برای رسیدن به آرامش، دراز بکشید، عضلات خود را شل کنید و به هیچ فکر نکنید. لباس‌های گشاد و راحت، باعث ایجاد راحتی و احساس آرامش می‌شود.

احساسات و مشکلات خود را به دیگران بگوئید و آرامش بیشتری احساس کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۹۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۴۶,۹۰۰
۲۳,۴۵۰
۵۰%
تومان