دانلود و خرید کتاب فرکانس خلقت مایک مورفی ترجمه شاهین غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرکانس خلقت اثر مایک مورفی

کتاب فرکانس خلقت

معرفی کتاب فرکانس خلقت

کتاب فرکانس خلقت با عنوان فرعی تنظیم شدن با قدرت کائنات برای تجلی یک زندگی رویایی نوشتهٔ مایک مورفی و ترجمهٔ شاهین غفاری است که مؤسسه‌‌ٔ انتشاراتی فلسفه آن را منتشر کرده است.

دربارهٔ کتاب فرکانس خلقت

در این کتاب، مایک مورفی فرایندی را به شما می‌آموزد که ۳۰ سال پیش توسط یک غریبهٔ مرموز به خودش آموخته شد. او در زمان نگارش این کتاب، با خانوادهٔ آن شخص مرموز ارتباط می‌گیرد و به بعضی از نوشته‌های او دست پیدا می‌کند. او بخش‌های کوتاهی از نوشته‌های او را در میان مطالب کتابش گنجانده تا خوانندگان را بیشتر با این مرد عجیب آشنا کند. 

مایک مورفی در کتاب فرکانس خلقت نشان داد که نیازی نیست خود را برای رسیدن به خواسته‌هایتان به آب و آتش بزنید و خودآگاهی ما به‌صورت خودکار و بدون صرف انرژی، چشم‌اندازهای ما را با استفاده از هر دو نیمکرهٔ چپ و راست مغز و همچنین خودآگاهی بدن، به واقعیت تبدیل می‌کند.

یکی از رموز اصلی عینیت‌بخشیدن به چشم‌اندازها این‌ است که بیاموزیم چگونه به آن جایگاه ژرف، یعنی جایی که فرکانس اصلی روحمان در آن قرار دارد دست یابیم. وقتی عوامل حواس‌پرت‌کن و استرس‌زا به حداقل برسند، موانع به‌راحتی از بین می‌روند و خواسته‌هایی که در عمق ذهن شما قرار دارند، با سهولت بیشتری به ذهن خودآگاهتان منتقل می‌شوند.

خواندن کتاب فرکانس خلقت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند زندگی خود را دگرگون کنند پیشنهاد می‌کنیم.

دربارهٔ مایک مورفی

مایک مورفی یک کارآفرین، سخنران، مربی و نیکوکار موفق است. او مأموریت خود را در این می‌دید که برای رسیدن به یک زندگی سرشار از آزادی، فراوانی، هدف و عشق را با دیگران به اشتراک بگذارد.

مایک از سال ۱۹۹۶، مدیر شرکت فلکس واگن در اوکلند کالیفرنیاست. بنیانگزار مؤسسه عشق از مارگوت است که آن را به یاد همسرش که نه سال با سرطان زندگی کرد، تأسیس کرده است. این مؤسسه از زنان کم درآمدی که مبتلا به سرطان‌ها پیشرفته هستند حمایت می‌کند. همچنین بنیانگزار مؤسسه کوه‌های امید است؛ یک مرکز بازپروری در مرکز کشور کلمبیا که در آن از شیوه‌های درمانی پیشرو برای کمک به کسانی که از سرطان، اعتیاد و قطع ارتباط با زندگی رنج می‌برند، استفاده می‌شود. علاوه بر این، از طریق دورهٔ آنلاین فرکانس خلقت، مردم را در خلق زندگی دلخواه‌شان راهنمایی می‌کند. اولین کتاب او، عشق بدون فیلتر، پرفروش‌ترین کتاب وال استریت ژورنال شد.

بخشی از کتاب فرکانس خلقت

«سال‌ها طول کشید تا معنای جملات مبهم مرد مرموز را درک کردم. او هرگز علم فرکانس را توضیح نداد. آخر چه‌طور می‌توانست این کار را بکند وقتی این علم در آن زمان تقریباً وجود نداشت؟ من شک نداشتم که او به شیوه‌ای مرموز، با درک شهودی خود به چیزی دست یافته بود که بزرگترین نوابغ علمی، بعدها به آن دست یافتند. او واقعاً «تنظیم شده» بود؛ شاید بیش از هر شخص دیگری که من می‌شناختم.

آیا به صدای گوشخراش کوک کردن سازها قبل از شروع کنسرت دقت کرده‌اید؟ تداخل ناخوشایند نت‌ها و صداهای ناهماهنگ برای مدتی در فضا می‌پیچد. در حالی‌که تماشاچی‌ها نشسته‌اند، هر یک از نوازنده‌ها به ساز خود تکیه داده و با دقت و بدون توجه به همهمه اطراف خود، مشغول کوک کردن ساز خود است. بعد از چند دقیقه، صداها خاموش می‌شود اما زمزمه در سالن ادامه دارد. سپس چراغ‌های سالن کم نور می‌شود و ناهماهنگی جای خود را به یک هارمونی عالی و بی‌نقص می‌دهد که صدای آن در را فضا جریان پیدا می‌کند.»

نظرات کاربران

پاییز
۱۴۰۱/۰۸/۲۸

لطفا دربی نهایت قرار بدید

fateme
۱۴۰۲/۱۱/۱۰

باسلام، نقد کامل کتاب: این کتاب مناسب افرادی است {که در زندگی خوداحساس ناامیدی می کنند و جمله همیشگی زندگی روی خوبش رو به ما نشان نمیدهد است} کتاب ارتعاشات فردی به شما می‌آموزد با استفاده از ارتعاشات اطرافتان و

- بیشتر
فئودور میخائیلوویچ داستایفسکی
۱۴۰۲/۰۴/۲۰

از طاقچه انتظار نداشتم که مزخرفات شبه علم رو تبلیغ کنه. متاسفم.

امین دزفولی
۱۴۰۲/۰۴/۰۴

نویسنده این کتاب میخواد کائنات رو جایگزین خدا تو زندگی انسان کنه. غافل از اینکه خود کائنات مخلوق خدا هستن.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۷۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان