دانلود و خرید کتاب آوارهای عشق افسانه جلالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آوارهای عشق اثر افسانه جلالی

کتاب آوارهای عشق

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آوارهای عشق

کتاب آوارهای عشق نوشتهٔ افسانه جلالی است. انتشارات کلید آموزش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی داستانی با درون‌مایه‌های عاشقانه و اجتماعی است که وقایع آن از دهه‌ٔ ۱۳۶۰ شمسی آغاز می‌شود و تا سال ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد. این داستان بخشی از سرگذشت چند نسل از ایرانیان را روایت می‌کند.

درباره کتاب آوارهای عشق

کتاب آوارهای عشق رمانی است دربارهٔ زندگی انسان‌های عاشق و فداکار که با قهر انسان‌های دیگر و قهر طبیعت در حال نبردی نابرابر هستند. این کتاب داستان زندگی زنی است که از کودکی تا بزرگسالی از ایام پرالتهاب عشق تا روزگار دربدری‌های پس از زلزله‌ٔ رودبار و تا زمان مهاجرت از ایران، نه‌تنها در برابر دشواری‌ها سر خم نکرد بلکه کوشید تا زندگی خود را از سر گیرد.

این کتاب بخشی از تاریخ کمتر نوشته‌شده‌ٔ انسان‌های سرزمینی است که زندگی‌شان را با خشت‌خشت وجودشان از دل ویرانی‌های حاصل از بلایای طبیعی و روابط غلط اجتماعی دوباره ساخته‌اند. مضمون اصلی این رمان را می‌توان شرح پر‌تب‌و‌تاب مبارزه برای پیشرفت و ساختن زندگی و عشق ویران‌شده از رسوم غلط انسان‌ها و قهر طبیعت (زلزله) و نیز حمایت نیروهای معنوی از انسان در قالب رؤیاهایی که در واقعیت، پس از سال‌ها، تعبیر می‌شوند، دانست. در این کتاب بر مشکلات دختران و زنان ایرانی نیز تأکید شده است.

«ستاره» نام شخصیت اصلی این رمان است؛ دختری که از یک‌سو اسیر تعصبات خانواده‌ها است و از سوی دیگر در لحظات شیرین ازدواجش با پسری به نام «شهاب»، با زلزله‌ٔ وحشتناک رودبار در سال ۱۳۶۹ مواجه می‌شود. ستاره از کودکی اشخاصی مرموز را در خواب می‌بیند و این خواب‌نماشدن آن‌ها حاوی پیام‌هایی است که در زندگی او و در جریان داستان به‌طور شگفت‌انگیزی به‌مرور تعبیر می‌شود. شرح محیط شهر و روستا و قرارهای عاشقانه و رسوم محلی ازدواج و تعصب و کوراندیشی برخی خانواده‌ها از جمله نکته‌های انتقادی رمان آوارهای عشق نوشتهٔ افسانه جلالی است.

خواندن کتاب آوارهای عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب آوارهای عشق

«هر بار شهاب را از نو کشف می‌کرد یا شاید هم از نو می‌آفریدش و باز خرابش می‌کرد؛ آن قدر که در شهاب گم می‌شد یا غرق می‌شد، خودش هم نمی‌دانست...!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان