دانلود و خرید کتاب اذان با طعم علی (ع) سیدمحمد حسین زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اذان با طعم علی (ع) اثر سیدمحمد حسین زاده

کتاب اذان با طعم علی (ع)

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اذان با طعم علی (ع)

کتاب اذان با طعم علی (ع) نوشتهٔ سیدمحمد حسین زاده است. این کتاب را انتشارات پیام رهیابان منتشر کرده است.

درباره کتاب اذان با طعم علی (ع)

نویسنده در مقدمه کتاب توضیح می‌دهد در طول ۱۴ قرنی که از اسلام گذشته است بیش از ۵۰۰۰ شبهه در کتاب‌های مختلف و به زبان‌های زنده‌ٔ دنیا علیه تشیع مطرح شده که حدود ۷۰% از این کتاب‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نوشته شده است. در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب، حدود ۳ برابر این ۱۴ قرن، علیه شیعه، کتاب نوشته شده است. محققین فهرستی تهیه کرده‌اند که از ۵۰۰۰ شبهه در ۶۰۰ کتاب خبر می‌دهد. به طور مثال درباره‌ٔ حدیث ثقلین ۱۴۸ شبهه وارد کرده‌اند. این‌ها نیاز به پاسخ‌گویی دارد. عده‌ای وظیفه دارند شبهات را پاسخ دهند. عده‌ای هم که توان پاسخ‌گویی ندارند، وظیفه دارند پاسخ‌های داده‌شده را بخوانند.

نویسنده در ادامه می‌گوید این عصر، عصر علی‌ستیزی است. نوک پیکان حمله‌ها «ولایت» را هدف گرفته است. امروزه، تمام بودجه‌های دشمنان صرف مقابله با ولایت و ولی می‌شود. دشمن به رمز موفقیت و کانون عزت شیعه پی برده است. او می‌داند که تا شیعه، علی (ع) دارد، غم ندارد؛ لذا تمام تلاش خود را صرف ایجاد شکاف بین امام و مأموم کرده است.

کتاب اذان با طعم علی (ع) چکیده‌ای از ۳ کتاب گران‌سنگ آیت‌الله سید علی شهرستانی (أعلی الله مقامه الشریف) با عناوین‌ «پژوهشی درباره‌ٔ اذان»، «جایگاه أشهد أنّ علیاً ولی‌الله در اذان» و «بانگ خلافت در اذان» است که به مباحث ارزشمندی در خصوص ولایت در اذان پرداخته است.

خواندن کتاب اذان با طعم علی (ع) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام شیعیان پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۱۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۸۰۰
تومان