دانلود و خرید کتاب خلق ثروت (جلد اول) علیرضا زرگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خلق ثروت (جلد اول) اثر علیرضا زرگر

کتاب خلق ثروت (جلد اول)

نویسنده:علیرضا زرگر
ویراستار:هادی شکری
امتیاز:
۲.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خلق ثروت (جلد اول)

کتاب خلق ثروت (جلد اول) نوشتهٔ علیرضا زرگر با ویراستاری هادی شکری در انتشارات مانیان چاپ شده است.

درباره کتاب خلق ثروت (جلد اول)

با تغییر باورهای بنیادین می‌توانیم درآمدمان را افزایش دهیم و از آنجایی که ثروتمند‌شدن یک کار کاملاً ذهنی است. نمی‌توان فقط با تغییر عوامل بیرونی و فیزیکی به موفقیت مالی پایداری رسید؛ به همین خاطر در این کتاب با باورها و ذهنیت شما کار می‌کنیم تا آن را ثروتمند و بارور کنید. این کتاب در ۸ فصل به شرح زیر مسیر ثروت‌اندوزی را برایتان آشکار می‌کند.

فصل اول: باور

فصل دوم: تعهد

فصل سوم: اهرم رنج و لذت

فصل چهارم: مدارها

فصل پنجم: تفکر ذهن فقیر و ذهن ثروتمند

فصل ششم: شناسایی مسیر درست

فصل هفتم: تغییر باورها

فصل هشتم: استعداد

کتاب خلق ثروت (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب خلق ثروت (جلد اول)

«وقتی باورهای شما شکل می‌گیرند، نتایج آن نیز با شما هماهنگ خواهد بود؛ یعنی اگر باور شما این باشد که پول خیلی سخت به دست می‌آید یا خیلی راحت از دست می‌رود، دیگر مهم نیست که چقدر تالش می‌کنید و چقدر زحمت می‌کشید، درهرصورت این باور ثابت می‌شود و همیشه لنگ هزینه‌ها خواهید ماند. اجاره خانه را نمی‌توانید پرداخت کنید، مسافرت لذت‌بخش نمی‌توانید بروید، یک موبایل خوب نمی‌توانید داشته باشید و... چرا؟ چون جهان همیشه به شما ثابت خواهد کرد که درست فکر می‌کنید. درواقع، هرآنچه که شما با عنوان فرکانس ذهنی در زندگی خود به آن باور داشته باشید، بازخوردش را خواهید دید. در این کتاب در مورد باورهای بنیادین صحبت خواهد شد و مثال‌های مختلفی خواهم آورد که این مسئله برایتان روشن شود و متوجه شوید که شرایط مالی شما به محل زندگی، شغل، استعداد، جنسیت، مدرک تحصیلی، سن و... ربطی ندارد و فقط به باورهای شما بستگی دارد. دلیل این مسئله هم این است که در شهر یکسان، آدم ثروتمند هست و آدم فقیر هم هست پس موقعیت مکانی علت نیست. در بهترین کشورها آدم‌های فقیر داریم، آدم‌های ثروتمند هم وجود دارند و در کشورهای فقیر هم آدم‌های خیلی ثروتمند، مرفهانه زندگی می‌کنند.

در مورد جنسیت، مثلاً این طرز فکر وجود دارد که فقط مردها می‌توانند ثروت‌آفرین باشند و می‌بینیم که خانم‌های خیلی ثروتمندی هم وجود دارند و مردهای فقیر هم زیاد هستند. خانم‌های فقیر هم وجود دارند و آقایان ثروتمند هم هستند، پس جنسیت هم علت اصلی ثروت نیست. شغل و کار خاص هم نمی‌تواند دلیل اصلی ثروت باشد و بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف برای ثروتمند شدن، این باور است که شغل و کار خاصی می‌تواند شما را ثروتمند کند و این هم به‌خاطر شنیده‌هایمان است؛ جمالتی شبیه پزشکان درآمد بالایی دارند، نان در کار دلالی هست، ساخت‌وساز خیلی خوب است، کار لوازم آرایشی همیشه پول‌ساز بوده است، رستوران‌دارها همیشه آدم‌ها گرسنه هستند و نیاز به غذا دارند، مکانیک یک پیچ را سفت می‌کند و پول زیادی دریافت می‌کند و...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۶۵۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان