دانلود و خرید کتاب با تو حکایت دیگری است
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با تو حکایت دیگری است اثر سیدمجید حسینی

کتاب با تو حکایت دیگری است

معرفی کتاب با تو حکایت دیگری است

کتاب با تو حکایت دیگری است با عنوان فرعی نقش رفتار والدین در اعتیاد فرزند نوشتهٔ سیدمجید حسینی است. انتشارات حکمت و عرفان این اثر را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای مناسبی است برای پدرها و مادرها تا از رفتارهای نامناسب در تربیت فرزندان خود که موجب اعتیاد می‌شوند، آگاه باشند.

دربارهٔ کتاب با تو حکایت دیگری است

پدیدهٔ اعتیاد سال‌هاست که برخی از افراد به خصوص جوانان و نوجوانان را درگیرد خود کرده است. مسأله مهم و قابل توجه این است که عوامل ایجاد اعتیاد چند بعدی هستند و مجموعهٔ بزرگی از عوامل از جوانب مختلف این معضل را به وجود می‌آورند برای مثال عوامل فردی، اجتماعی، فرهنگی و ... 

در این کتاب تمرکز بر سطح فرهنگی است  زیرا نقش فرهنگ در همهٔ ابعاد زندگی افراد، مهم و قابل توجه است. 

در کتاب با تو حکایت دیگری است با داستانی از زندگی فردی روبرو هستیم که در دام اعتیاد افتاده و ناهمواری‌هایی که در مسیر با آن‌ها روبرو شده است را بیان می‌کند. این داستان در ۱۶ فصل تألیف شده که در انتهای هر فصل حدیثی مرتبط با همان فصل از ائمه ارائه می‌دهد که بر تأثیرگذاری داستان‌ها می‌افزایند.

خواندن کتاب با تو حکایت دیگری است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کسانی که می‌خواهند از میزان تأثیر والدین در اعتیاد فرزندان آگاهی یابند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب با تو حکایت دیگری است

«والدینم اعتماد به نفسم را گرفتند

میخواستم به خودم و اطرافیانم ثابت کنم که مرد شدم و دیگر بچه نیستم. پدر و مادرم هیچ گاه نظر مرا درباره مسائل حتی مسائلی که مستقیما به من ربط داشت نمی‌پرسیدند. انگار من در خانه نبودم. مانند دیواری بودم که نه قدرت تصمیم‌گیری داشتم نه علاقه‌ای و نه آرزویی آنقدر با من بد رفتار کرده بودند که تمام اعتماد به نفسم را از دست داده بودم و احساس می‌کردم نظر همه در مورد من تحقیرآمیز است و مرا به عنوان یک بچه‌ای که حتی قادر نیست شلوارش را بکشد بالا می‌شناسند این افکار منفی کم کم روح مرا تسخیر کرد تا اینکه ناخودآگاه به سمت سیگار کشیده شدم تا ژست آدم بزرگ‌‎ها رو به خودم بدهم و خودم را از این طوفان درونی نجات بدهم. البته بعدا فهمیدم که دلیل گرایشم به سیگار این بوده و چه اشتباه بزرگی کرده‌ام رفته رفته سیگار دیگر کفاف این عقده درونی مرا نمی‌داد و دنبال آرامش و بی خیالی بیشتری می‌گشتم و این را مواد مخدر به من داد. غافل از اینکه این قصه سر دراز دارد و مصرف مواد اول کار است و اعتیاد چیزی است که تمام زندگی انسان را میگیرد و در عوض آن آرامش اولیه را هم از آدم دریغ می‌کند.

بزرگان چه میگویند؟

امام علی(ع)در زمینه توجه به خویشتن می‌فرمایند:

نسبت به خود جاهل مباش؛ زیرا کسی که نسبت به خود جاهل باشد نسبت به همه چیز جاهل خواهد بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۳۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان