دانلود و خرید کتاب آیا وقت پولدارشدن دارید؟ رابرت کیوساکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آیا وقت پولدارشدن دارید؟ اثر رابرت کیوساکی

کتاب آیا وقت پولدارشدن دارید؟

معرفی کتاب آیا وقت پولدارشدن دارید؟

کتاب آیا وقت پولدارشدن دارید؟ نوشتهٔ رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی و گردآوری و ترجمهٔ ابوالفضل طاهریان ریزی است و انتشارات طاهریان آن را منتشر کرده است. این کتاب از شما می‌پرسد که آیا در موشوارگی زندگی گیر کرده‌اید؟!

درباره کتاب آیا وقت پولدارشدن دارید؟

پولداربودن یکی از ویژگی‌هایی است که به انسان در زندگی فرصت بیشتری می‌دهد، زندگی را واقعی‌تر زندگی کند و دورهٔ بدبودن آن در اذهان عمومی کاملاً به سر آمده است.

امروزه حتی برای دستیابی به مراحل معنوی، بی‌توجهی به مسائل مالی کسانی واقعی‌تر است که همه چیز را در اختیار دارند و به پول اهمیتی نمی‌دهند. وگرنه، اینکه شما پول نداشته باشید و ادعا کنید که پول برایتان بی‌ارزش است، تنها یک توجیه است.

افراد ثروتمند پول برایشان در اولویت چندم است زیرا ثروت واقعی که هیچگاه با هیچ وسیله‌ای نمی‌توان از آن‌ها گرفت در واقع همان هوش مالی آن‌هاست. برای رسیدن به این سطح از زندگی همیشه فرصت هست.

 بسیاری از مردم آن‌قدر خود را درگیر حاشیه‌های بی‌اهمیت زندگی کرده‌اند که فرصت پولدارشدن ندارند؛ همانطور که فرصت زندگی‌کردن ندارند. پس خواندن کتاب آیا وقت پولدارشدن دارید؟ ضرورت دارد.

دلیل اصلی اینکه عده‌ای پولدار نمی‌شوند، استفادهٔ نادرست از فرصت‌ها و دلخوش‌کردن به توصیه‌ها و وعده‌های پوشالی مشاوران فیک مالی است که فقط قصد سرکیسه‌کردن آن‌ها را دارند. اگر شما تنها از یکی از مباحث این کتاب در مسیر پولسازی بهره ببرید، به رسالت خود می‌رسید.

خواندن کتاب آیا وقت پولدارشدن دارید؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کسانی که می‌خواهند پولدار شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آیا وقت پولدارشدن دارید؟

«پیدا کردن دلیل خود به از بین بردن بهانه‌های آسانی که مانع پیشرفت می‌شوند کمک می‌کند.

شرط می‌بندم که بعضی روزها احساس می‌کنی «زن شگفت‌انگیز» حقیقت دارد؟ اینکه سخت در شغل خود کار کنید، از بچه‌ها و شوهرتان مراقبت کنید، کارهایتان را انجام دهید، باشگاه بروید، غذا درست کنید، شبکه‌های اجتماعی را دنبال کنید و دختر، دوست و تازه همسایه خوبی باشید. اگر به این همه فعالیت فکر کنید کاملاً چشمگیر است - فقط به لیست همه کارهایی که روزانه انجام می‌دهید نگاه کنید!

حالا، اگر از شما بخواهم چند ساعت در هفته را برای یک کار جدید اختصاص دهید، چه؟ شرط می‌بندم پاسخ فوری شما این است: «به هیچ وجه. نمی‌بینی چقدر کار دارم انجام می‌دهم؟ من حتی یک ثانیه اضافی برای چیز اضافی ندارم. من در حال حاضر با سرعتی که می‌توانم شعبده‌بازی می‌کنم و به سختی ادامه حیات می‌دهم. من به ساعات بیشتری در روز نیاز دارم تا حتی یک کار دیگر انجام دهم.»

من آن را درک می‌کنم. وقتی کسی پیشنهاد می‌کند فعالیت دیگری اضافه کنید که زمان بیشتری را از زندگی پرمشغله شما می‌طلبد، کافی است که سرتان منفجر شود.

توهم زمان

اغلب اوقات، بهانه نداشتن وقت پاسخی خودکار است، زیرا ما در حال حاضر احساس غرق شدن می‌کنیم و نمی‌توانیم تصور کنیم که یک چیز دیگر به بشقاب خود اضافه کنیم؛ و این همان بهانه شماره یک است که از زنان می‌شنوم وقتی با آنها در مورد شروع سرمایه‌گذاری صحبت می‌کنم می‌گویند: وقت ندارم.

اما وقتی می‌گوییم: «من وقت ندارم»، آنچه واقعاً می‌گوییم این است که «آنچه در حال حاضر در بشقاب خود دارم مهم‌تر از فعالیت اضافی است که شما پیشنهاد می‌کنید»؛ بنابراین سؤال واقعی این است:

واقعاً چه چیزی مهم‌تر است؟

این در مورد «داشتن» زمان نیست. این در مورد «اولویت‌بندی» است.

اگر در حال وقت‌گذرانی با خانواده، شغل، امور خیریه، ورزش، یا اینکه فقط با دوستان و زندگی روزمره خود صحبت کنید، چگونه برای چیز جدیدی مانند سرمایه‌گذاری وقت پیدا می‌کنید؟ خوب اول، شما باید سرمایه‌گذاری را شایسته وقت خود بدانید.»


معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

یاسر قاسمی
۱۴۰۲/۰۲/۰۳

ترجمه افتضاح، اطلاعات کاربردی صفر. از خرید کتاب پشیمونم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان