دانلود و خرید کتاب خدمات ناب موسسه لین اینترپرایز ترجمه کاظم موتابیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خدمات ناب اثر موسسه لین اینترپرایز

کتاب خدمات ناب

معرفی کتاب خدمات ناب

کتاب خدمات ناب نوشتهٔ موسسه لین اینترپرایز است و با ترجمهٔ کاظم موتابیان در انتشارات ناب اندیشان منتشر شده است.

درباره کتاب خدمات ناب

آیا می‌دانید درصد بالایی از کارهای دفتری و خدماتی اتلاف هستند؟ یعنی می‌توان آن‌ها را حذف کرد بدون این که مشکلی در عملکرد شما پیش بیاید؟ پس سؤال این است: چرا بسیاری از شرکت‌ها این اتلاف‌ها را حذف نمی‌کنند یا بدتر از آن، اصلاً آن‌ها را نمی‌بینند؟

واقعیت این است که دیدن، شناسایی و حذف اتلاف در فعالیت‌های دفتری و خدماتی بسیار مشکل‌تر از خط تولید است و همین واقعیت ضرورت وجود ابزاری را نشان می‌دهد که با آن بتوانیم، در این فعالیت‌ها، اتلاف را ببینیم، ریشه آن را شناسایی کنیم و برای حذفش یک برنامه اجرای اولویت‌بندی‌شده داشته باشیم.

کتاب خدمات ناب همهٔ آنچه را که برای ترسیم جریان ارزش خدماتی نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب به‌صورت کارگاهی طراحی شده یعنی هم خودتان می‌توانید از آن استفاده کنید و هم می‌توانید آن را به دیگران آموزش دهید.

هر بخش از کتاب با یک تصویر همراه است که نشان می‌دهد در کدام مرحله از دوره هستید، کدام مراحل را گذرانده‌اید و مرحلهٔ بعدی کدام است.

در پایان هر مبحث نیز یک امتحان کوتاه آمده است. هر امتحان شامل چند سؤال چهارگزینه‌ای است که کمک می‌کند تشخیص دهید آیا نکات اصلی مبحث را درک کرده‌اید یا نه. مهم نیست که شما یک شرکت تولیدی هستید یا یک شرکت صرفاً خدماتی. مطالعه کتاب خدمات ناب در هر دو صورت برای شما یک ضرورت است.

خواندن کتاب خدمات ناب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به صاحبان کسب‌وکارهایی که خدمات ارائه می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۸۲,۵۰۰
تومان