دانلود و خرید کتاب فضیلت نامه امیرالمومنین (ع) رضا فهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فضیلت نامه امیرالمومنین (ع) اثر رضا فهیمی

کتاب فضیلت نامه امیرالمومنین (ع)

نویسنده:رضا فهیمی
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فضیلت نامه امیرالمومنین (ع)

کتاب فضیلت نامه امیرالمومنین (ع) نوشتهٔ رضا فهیمی است. انتشارات آستان مهر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر ۵۹۰ فضیلت و کرامت از حضرت امیرالمومنین (ع) را دربردارد.

درباره کتاب فضیلت نامه امیرالمومنین (ع)

کتاب فضیلت نامه امیرالمومنین (ع) فهرستی است از فضیلت‌ها و کرامت‌های امام علی (ع) که در بیش از ۷۰۰ صفحه تهیه و تدوین شده است.

امام علی (ع) یا علی بن ابی‌طالب امام اول شیعیان در دین اسلام است. او یک شخصیت تاریخی و مذهبی، همسر حضرت فاطمه و داماد و پسرعموی پیامبر اسلام به‌شمار می‌آید. روزی پیامبر اسلام این شخصیت را وصی و ولی خود معرفی می‌کند و این سرآغاز جدال‌هایی تاریخی از سوی افرادی دیگر و بر سر قدرت است. امام علی (ع) پس از گذراندن یکی زندگی پرفرازونشیب در ۲۱ رمضان سال ۴۰ قمری به‌دست مخالفانش به شهادت می‌رسد.

داوود میرباقری سریالی را به همین نام دربارهٔ بخش‌هایی از زندگی این حضرت، با درون‌مایه‌هایی سیاسی، اجتماعی و تاریخی، نوشته و تولید کرده است.

خواندن کتاب فضیلت نامه امیرالمومنین (ع) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران امام علی (ع) پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب فضیلت نامه امیرالمومنین (ع)

«ای محمد، به علی بن ابی طالب سلام برسان، و به او خبر بده که او حّجت من بعد از تو بر بندگان من است، باران رحمت خود را به واسطۀ او بر بندگانم نازل می‌کنم و بدیها را از آنها برطرف می‌کنم، و روزی که مرا ملاقات کنند به سبب او بر آنها احتیاج می‌کنم. پس او را باید اطاعت کنند، و آنچه را دستور می‌دهد اجرا کنند و از آنچه نهی می‌کند اجتناب ورزند، تا آنها از نزد خودم در جایگاه صدق قرار دهم و بهشتم را برای ایشان مباح گردانم، و اگر چنین نکنند آنها را با تبهکاران و دشمنانم در آتش و عذابم جای دهم و هیچ باکی نداشته باشم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۵۸ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۵۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان