دانلود و خرید کتاب آموزش بلاگری افشین علاف صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش بلاگری اثر افشین علاف صالحی

کتاب آموزش بلاگری

معرفی کتاب آموزش بلاگری

کتاب آموزش بلاگری نوشتهٔ افشین علاف صالحی است.  نشر عطران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر راهنمای تضمینی ورود تا کسب درآمد در فضاهای اینترنتی است. این کتاب توضیح می‌دهد که «هر کسی که پست زیاد بگذارد و فالوورهایش بالا برود نامش بلاگر نیست».

درباره کتاب آموزش بلاگری

کتاب آموزش بلاگری مطالب خود را با «انواع بلاگ و بلاگر» آغاز می‌کند و با بخشی تحت‌عنوان «برخی از ترس‌هایی که در مسیر آموزش بلاگری و بلاگر شدن رایج است را نام ببرید؟» به پایان می‌رساند.

این کتاب معتقد است که «بلاگربودن» یکی از شغل‌های جهان است که امروزه در فضای مجازی درآمد بسیار بالایی دارد. نکتهٔ مهم اما این است که هر کسی که پست زیاد بگذارد و فالوورهایش بالا برود نامش بلاگر نیست. بلاگر فردی است که در زمینهٔ خاصی حرفی برای گفتن دارد. بلاگرها اغلب افرادی هستند که ارتباط خیلی خوبی با مردم دارند و خیلی سریع می‌توانند روی دیگران تأثیرگذار باشند. آنها به‌واسطهٔ دانشی که دارند می‌توانند دیگران را برای انتخاب‌های گوناگون متقاعد کنند.

یک بلاگر کسی است که محتوا تولید می‌کند یا به‌اصطلاح بلاگ می‌کند و این تولید محتوا در راستای هدفی است که بلاگر دنبال می‌کند.

کلمهٔ «بلاگ» یک کلمهٔ انگلیسی و خلاصه‌شدهٔ کلمهٔ «وبلاگ» است. «بلاگر» در لغت به‌معنای «وبلاگ‌نویس» است؛ یعنی کسی که وبلاگ‌نویسی می‌کند. در طول زمان معنای بلاگر دستخوش تغییر شده است. امروزه این واژه در میان کاربران اینترنت مفهومی فراتر از یک وبلاگ‌نویس ساده را به ذهن می‌رساند و بلاگر به کسی گفته می‌شود که با کسب شهرت در حرفهٔ خود صاحب‌نظر باشد. 

خواندن کتاب آموزش بلاگری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کسب‌وکارهای اینترنتی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب آموزش بلاگری

«خالق محتوا باشید، نه بازیافت کننده محتوا

امیدواریم وقتی پرسیدید چگونه بلاگر هنری شویم، وسوسه ایجاد بلاگی فقط برای پوشش اخبار فعلی دنیای هنر یا موضوعاتی که سایر بلاگرهای هنری درباره آن‌ها می‌نویسند، شما را مغلوب نکرده باشد. در طولانی‌مدت، اینکار شکست شما را تضمین می‌کند. چرا؟ در ادامه توضیح داده‌ایم:

هنگام شروع، همیشه بسیاری از بلاگرهای هنری این کار را انجام می‌دهند. پس متمایز شدن در چنین فضایی ساده نخواهد بود. از همه مهم‌تر، داشتن چند پست خبرمحور بد نیست، اما باید آن‌ها را به چشم پست‌هایی ببینید که در عرض یک ماه (کمتر) منقضی می‌شوند.

اگر فکر می‌کنید پستی که می‌نویسید یک ماه دیگر برای هیچ‌کس مهم نیست، حداقل حتماً چند پیشنهاد مطالعه در انتهای آن بگذارید.»

***

«قبل از انتشار هر پست، آن را بازخوانی و ویرایش کنید

قبل از اینکه دکمه «انتشار» را بزنید، چند سؤال از خودتان به‌عنوان یک بلاگر هنر بپرسید:

آیا به پستی که نوشتید علاقمند هستید؟

آیا نیازی را برآورده می‌کند؟

آیا الهام‌بخش، آموزشی است یا حداقل سرگرم‌کننده است؟

اگر به هریک از این سؤالات پاسخ منفی دادید، محتوا را منتشر نکنید و دوباره آن را بنویسید. حالا دوباره نگاهی بیندازید.

آیا بخش‌هایی گیج کننده یا مبهم هستند؟

آیا بی‌دلیل حرف‌تان را تکرار کرده‌اید؟

آیا اگر معلم املا/نگارش‌تان آن را ببیند از کارش استعفا خواهد داد؟

اگر به هریک از این سؤالات پاسخ مثبت دادید، ۱۰ دقیقه قبل از انتشار پست را ویرایش کنید. مطمئن باشید ارزشش را دارد.

امیدواریم کاملاً متوجه شده باشید چگونه می‌توانید بلاگر هنری شوید. به‌زودی شما را در میان بلاگرهای هنری شاخص خواهیم دید؛ و منتظر خواندن تجربه‌های شما در این مسیر هستیم. موفق باشید!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۴۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۷۴۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان