دانلود و خرید کتاب در مسیر تاریکی صابر فرزانه وش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در مسیر تاریکی اثر صابر فرزانه وش

کتاب در مسیر تاریکی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب در مسیر تاریکی

کتاب در مسیر تاریکی نوشتهٔ صابر فرزانه وش است. انتشارات پایتخت این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه را در بر دارد.

درباره کتاب در مسیر تاریکی

کتاب در مسیر تاریکی ۹ داستان کوتاه را در خود گنجانده است.

یکی از این داستان‌ها «مسیری در تاریکی» نام دارد و عنوان برخی از داستان‌های دیگر نیز عبارت‌اند از: «دل‌آرام»، «مرده‌شوری» و «مردودی».

این داستان‌های کوتاه زبانِ روان و ساده‌ای دارند. صابر فرزانه‌وش، نویسندهٔ کتاب در مسیر تاریکی، در سال ۱۳۷۷ به دنیا آمده است.

خواندن کتاب در مسیر تاریکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب در مسیر تاریکی

«وقتی چشمهایم را باز کردم، همه جا تاریک بود. احساس کردم مثل درختی در پائیز خشک و شکننده شده‌ام. خواستم تکانی بخورم؛ دست و پاهایم را بسته بودند. بیشتر تلاش کردم. داخل جایی بسیار تنگ و تاریک که بوی نم خاک را می‌داد گیر افتاده بودم. احساسم این بود که خواب می‌بینم؛ هرچه خواستم داد بزنم قادر به تکلم نبودم و فکر کردم آره توی خواب اینطوری میشه، دهانت باز و بسته میشه، ولی صدایی در ن‌می‌آد. تکانی خوردم، خواستم بلند شوم، سرم به سقفی برخورد، افتادم سر جای اول، فضای تکان خوردن نبود. پاهایم را محکم تکان دادم. بندهایی که پاهایم را بسته بودند باز شده بود. امیدی تمام وجودم را فرا گرفت. به جسم سرماخورده‌ام گرمایی داد، دستهایم را تکان دادم. بندهایی هم که دستهایم را بسته بودند باز شد. داشتم از خواب وحشتناکی بیدار می‌شدم. با دستهایم پوشش صورتم را کنار زدم، صورتم را لمس کردم، به قدری تاریک بود که هیچی را نمی‌شد دید و درک کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

حجم

۴۵۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان