دانلود و خرید کتاب حرکت در دنیای متاورس آرزو امیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حرکت در دنیای متاورس اثر آرزو امیدی

کتاب حرکت در دنیای متاورس

نویسنده:آرزو امیدی
انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حرکت در دنیای متاورس

کتاب حرکت در دنیای متاورس نوشتهٔ آرزو امیدی در نشر عطران چاپ شده است. این کتاب به آموزش سرمایه‌گذاری تضمینی در دنیای مجازی می‌پردازد. این کتاب به آموزش سرمایه‌گذاری تضمینی در دنیای مجازی می‌پردازد. با اقدام تاریخی زاکربرگ برای ورود تمام‌عیار به حوزهٔ نوپای متاورس، مفهوم واقعیت مجازی اجتماعی در صدر گفت‌وگوها و اخبار حوزه فناوری قرار گرفته است. همه می‌توانند با سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال متاورس مبتنی بر بلاک‌چین از رشد انفجارگونهٔ این حوزهٔ نوپا بهره‌مند شوند.

درباره کتاب حرکت در دنیای متاورس

این روزها در دنیای فناوری همه‌جا صحبت از این حوزه نوظهور است و سرمایه‌گذاران بلاک‌چین هم در پی بهترین ارزهای دیجیتال متاورس هستند. این حوزه نوپدید و جذاب هنوز در ابتدای راه خود است و پیش‌گامان آن راه درازی را برای رشد و درخشش، پیش رو دارند. بااین‌حال، چند پروژه انگشت‌شمار مدعی حرف‌های تازه‌ای در حوزه متاورس هستند و مدعی‌اند که توانسته‌اند نمونه‌هایی واقعی و یکپارچه از این دنیای مجازی را خلق کنند. برخی از آن‌ها جزو بهترین ارزهای دیجیتال متاورس کنونی نیز به شمار می‌روند.

چندی پیش مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک به‌عنوان شرکت مادر شرکت‌های فیس‌بوک، واتس‌اپ و اینستاگرام از تغییر برند این شرکت به متا (Meta) خبر داد. این اقدام نمادین اگرچه باعث شد سیلی از پرسش‌ها به این شرکت فناور روانه شود، اما توانست دست‌کم در میان سرمایه‌گذاران، تغییرات چشم‌گیری را رقم بزند و ارزهای دیجیتال و پروژه‌های متاورس را در کانون توجه آن‌ها قرار دهد. بعدازاین اقدام ارزهای دیجیتال متاورس از نظر میزان کاربر شاهد یک انفجار بزرگ بودند. متا ازاین‌پس، بزرگ‌ترین شرکتی است که قدم به دنیای متاورس گذاشته و می‌خواهد با تمام قوا محصولی تمام‌عیار در این حوزه خلق و روانه بازار کند.

عده‌ای با رویگردانی از شرکت متا (فیس‌بوک سابق) به پیاده‌سازی پروژه‌های متاورس روی بلاک‌چین روی آورده‌اند تا بتوانند همچنان به آرمان تمرکززدایی پایبند باشند. Meta هنوز یک بازی یا ارز دیجیتال متاورس معرفی نکرده و هنوز در حال تدوین استراتژی است، اما در حال حاضر ارزهای دیجیتال و پروژه‌های متاورس فوق‌العاده‌ای با پتانسیل بالا برای سرمایه‌گذاری وجود دارند. محصولاتی که در حوزه پروژه‌های متاورس ارز دیجیتال پدید آمده‌اند، تفسیر یکتای خود را از جهان مجازی دارند و این به کاربران فرصت می‌دهد تا بتوانند تنوع بیشتری را به سبد سرمایه‌گذاری خود بدهند.

کتاب حرکت در دنیای متاورس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌هایی با موضوع مدیریت و کسب‌وکار و علم اقتصاد پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب حرکت در دنیای متاورس

«کاربران از طریق شبکه اینفینیتی می ‌توانند توکن‌های NFT دلخواه خود را از هر بازاری در جهان در یک‌جا تجمیع کنند. این ویژگی به کاربر امکان می ‌دهد تا تمامی توکن ‌های خود را در یک مکان، گردآوری کند، قابلیتی که از سوی بسیاری از شبکه‌ ها ارائه نمی ‌شود و تنها تعدادی محدودی پل از چند بازار منتخب می ‌توانند این ویژگی را در دسترس علاقه ‌مندان بگذارند. فراتر از این، آنچه متاورس اینفینیتی را به شبکه ‌ای محبوب در میان کاربران ارز های دیجیتال بدل کرده، رسپی‌ ها یا دستور های پخت آن است. رسپی، قابلیتی است که در اختیار کاربران پر و پا قرص شبکه اینفینیتی قرار می ‌گیرد. این ویژگی به کاربر اجازه می ‌دهد تا بدون نیاز به هیچ گونه دانش فنی، تغییرات یا اصلاحاتی را در توکن‌ های NFT کنونی خود اعمال کند.

به این ترتیب، اینفینیتی درصدد است تا راه خود را برای تبدیل شدن به یک متاورس کاملاً غیرمتمرکز هموار کند. این شبکه می‌خواهد گستره‌ای وسیع از ابزارهای یک متاورس قدرتمند را در اختیار کاربران خود بگذارد. توکن بومی این شبکه با نام EFI که از جمله بهترین ارزهای دیجیتال متاورس است، از زمان عرضه در ماه اوت تا به حال توانسته به‌ رغم مشکلاتی، روند رشد پیوسته‌ای را طی کند. گفتنی است که این توکن از پایان ماه اکتبر افزایشی دست‌کم ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است. انتظار داریم با گذر زمان پروژه های ارزهای دیجیتال متاورس بیشتری روی آن ایجاد شوند که ثمره آن افزایش قیمت رمز ارزEFI است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان