دانلود و خرید کتاب اسلام و آسیب های اجتماعی رضا غلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسلام و آسیب های اجتماعی اثر رضا غلامی

کتاب اسلام و آسیب های اجتماعی

نویسنده:رضا غلامی
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اسلام و آسیب های اجتماعی

کتاب اسلام و آسیب های اجتماعی نوشتهٔ رضا غلامی است. این کتاب همراه با مطالعه موردی اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی و تشویش افکار عمومی در انتشارات دانشگاه شاهد منتشر شده است.

درباره کتاب اسلام و آسیب های اجتماعی

جامعه ما هیچگاه بدون آسیب نبوده اما طی سال‌های اخیر آسیب‌های اجتماعی در ایران ابعاد وسیع و پیچیده‌ای به خود گرفته است. در چنین شرایطی، دانش مسئله‌یابی و حل مسئله نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. برای دستیابی به این دانش، دو مسیر وجود دارد: مسیر اول، بهره‌گیری از دانش سکولار و پا گذاشتن در جای پای غرب و مسیر دوم، استفاده از دانش اسلامی و اصطلاحاً به‌هم‌زدن صحنه بازی. 

ممکن است برای بعضی اهمیت عوض‌کردن صحنه بازی روشن یا قانع‌کننده نباشد اما آنچه مسلم است، جامعه اسلامی نمی‌تواند با پشت کردن به باورها و ارزش‌های دینی، خود را از مزیت‌های بی‌شمار اتصال به منابع منحصربه‌فرد اسلامی محروم کند. از سوی دیگر، کدام دیده‌بان منصفی است که شفابخش نبودن دانش سکولار در فهم و رفع بحران‌های اجتماعی را انکار کند. بااین‌وصف، امروز یک مطالبه جدی وجود دارد و آن، تلاش متفکرین اسلامی در مراجعه به روح تعالیم اسلامی برای مقابله صحیح و مبنایی با آسیب‌های اجتماعی است. این کتاب سعی دارد با مطالعه موردی اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی و تشویش افکار عمومی اطلاعات کاملی در زمینه ارتباط اسلام و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در اختیار خوانندگان قرار دهد.

خواندن کتاب اسلام و آسیب های اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان جامعه‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان