دانلود و خرید کتاب چگونه بهترین عکس های خانوادگی را بگیریم استیو بویستر ترجمه شهره رحمانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه بهترین عکس های خانوادگی را بگیریم اثر استیو بویستر

کتاب چگونه بهترین عکس های خانوادگی را بگیریم

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چگونه بهترین عکس های خانوادگی را بگیریم

کتاب چگونه بهترین عکس های خانوادگی را بگیریم نوشتهٔ استیو بویستر است که با ترجمهٔ شهره رحمانیان در انتشارات نیلفام منتشر شده است.

درباره کتاب چگونه بهترین عکس های خانوادگی را بگیریم

انسان‌ها محبوب‌ترین سوژه‌های عکاسی در کرهٔ زمین هستند. همه از خانواده و دوستانشان عکس می‌گیرند. ولی اغلب نتیجهٔ کار ناامیدکننده است، زیرا قادر به ثبت کامل شخصیت سوژه یا جادوی لحظه نبوده‌اند. حتی افرادی که به‌خوبی می‌شناسید نیز در مقابل دوربین عصبی و هیجان‌زده می‌شوند و ژست‌های نامناسبی می‌گیرند که عکس را نابود می‌کند. برخی از عکس‌ها نیز به سبب نورپردازی نامناسب یا قرمزی چشم یا ترکیب‌بندی ضعیف، جذابیت خود را از دست می‌دهند.

مشکل اصلی این است که بسیاری از عکاسان فقط دوربین را برمی‌دارند و بدون اینکه به نتیجهٔ کار یا چگونگی استفادهٔ بهینه از شرایط موجود بیندیشند، عکس می‌گیرند. بااین‌حال، با رویکرد صحیح که عبارت است از استفاده از تکنیک‌های ژست گرفتن طبیعی و نور مناسب و ترکیب‌بندیِ اندیشمندانه، می‌توان پرتره‌های زیبایی ثبت کرد که بیانگر بخشی از شخصیت سوژه یا یادگاری ماندگار از یک‌لحظهٔ ارزشمند است.

این کتاب بادقت طراحی و پیاده‌سازی شده تا شما را گام‌به‌گام با تکنیک‌های ضروری در گرفتن عکس‌های خانوادگی بهتر همراهی کند. با بهره‌گیری از توصیه‌های عملی حاصل از ۲۵ سال تجربهٔ حرفه‌ای نویسنده به‌عنوان عکاس پرتره و توسط صدها عکس بسیار خوب که با جزئیات کامل دلیل تأثیرگذاری‌شان بیان شده، این کتاب به بهترشدن مهارت‌های دیداری شما و بهبود عکس‌هایتان کمک می‌کند. فصل تکنیک‌های اساسی عکاسی پرتره شامل بخش‌هایی در مورد عکاسی مخفیانه و ترکیب‌بندی و نورپردازی و بسیاری بخش‌های دیگر است. فصل‌های بعدی کتاب به چالش‌های عکاسی از زوج‌ها و گروه‌ها و لذت عکاسی از نوزادان و کودکان می‌پردازد. گسترهٔ زیادی از رخدادهای خاص از عروسی تا تعطیلات نیز پوشش داده شده‌اند. 

خواندن کتاب چگونه بهترین عکس های خانوادگی را بگیریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به به ثبت بهترین عکس‌های خانوادگی پیشنهاد می‌کنیم.  

نظرات کاربران

atena
۱۴۰۱/۰۵/۰۷

به نظر من این کتابیه که همه باید بخونن

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۵۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان