دانلود و خرید کتاب شست و شوی کبد ساندرا کابوت ترجمه محمود رحماندوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شست و شوی کبد اثر ساندرا کابوت

کتاب شست و شوی کبد

معرفی کتاب شست و شوی کبد

کتاب شست و شوی کبد نوشتهٔ ساندرا کابوت و ترجمهٔ محمود رحماندوست و صفورا شریعتی نیا است. انتشارات کتاب درمانی آن را منتشر کرده است. این کتاب راه‌های رهایی از کبد چرب را به شما می‌آموزد.

درباره کتاب شست و شوی کبد

بسیاری از افراد در تمام طول زندگی‌شان با اضافه وزن و سوخت‌وساز آهسته در بدنشان دست‌وپنجه نرم می‌کنند و در می‌یابند که با بالاتررفتن سنشان، به‌تدریج به وزنشان افزوده می‌شود و در نهایت تسلیم یک شکم برآمده و رسوبات سرسخت چربی می‌گردند. پس از سال‌ها گرفتن رژیم‌های متعدد که منجر به بالا و پایین‌رفتن وزن و یا حتی افزایش آن و ناامیدی می‌شود افراد تسلیم این تصور می‌گردند که هیچ راه حلی ندارند. حتما در این‌جا چیزی سرجای خودش نیست، یک کلید یا راه حل گمشده و با وجود اینکه ما در عصر حاضر، کامپیوتر، اینترنت، سیستم‌های ماهواره‌ای پیچیده، نوزاد برای زنان یائسه و دیگر دستاوردهای حیرت‌انگیزی داریم، عجیب‌تر به‌نظر می‌رسد که کسی نگوید: چرا این همه افراد دارای اضافه وزن، غمگین و ناسالم داریم که نمی‌توانند راه‌حلی بیابند؟ راه حل‌های واقعی در زندگی عموماً ساده (و نه بیش از حد ساده)، عقلانی و عملی هستند همچنین باید دنبال‌کردن و ادامه‌دادن این راه حل‌ها آسان باشد وگرنه به‌راحتی کنار گذاشته می‌شوند. کتاب شست و شوی کبد به پیشگیری از بیماری‌های مربوط به کبد و سالم‌سازی آن می‌پردازد.

خواندن کتاب شست و شوی کبد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به بیماران کبدی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شست و شوی کبد

«باوجود پزشکی مدرن در این روزها، ما با برطرف کردن علائم بیماری و نه دلایل آن، از مسیر اصلی منحرف شده‌ایم. اضافه وزن نشانه‌ای از عملکرد بد کبد است و تنها به‌دلیل تعداد کالری مصرفی شما به وجود نمی‌آید. ما علامت اضافه وزن را با رژیم‌های مد روز، تمرین‌های هوازی زود بازده، جراحی کوچک کردن معده و داروهای سمی مثل کاهش دهنده‌های اشتها، ملین‌ها و مدرها و داروهای ادرار آور سعی می‌کنیم از بین ببریم. ما نتوانسته‌ایم علت اصلی اختلال کبد را رفع کنیم و در واقع سخت‌کوش‌ترین عضو بدن را تقریبا نادیده گرفته‌ایم که عواقب ناگواری برایمان دارد. همان‌طور که در این کتاب خواهید خواند، عواقب بدرفتاری با کبد تنها چاقی نیست بلکه عوارض شایعتری چون بیماری‌های قلبی-عروقی و سایر بیماری‌های نابودگر که امروزه بلای جوامع پیشرفته‌اند نیز می‌باشد. من بیش از ۳۰۰۰۰ بیمار دیده‌ام که بسیاری از آن‌ها با اضافه وزن و متابولیسم بسیار دشوار دست و پنجه نرم می‌کنند. اما از سال ۱۹۹۴ تصمیم گرفتم که تمام این موارد را با برنامه‌ای برای بهبود عملکرد کبد درمان کنم. واضح است که این استراتژی دشواری‌های بسیاری برای من ایجاد کرد، اما چون می‌دانستم که کار من بسیار ساده‌تر و کارآمدتر خواهد شد، احساس خوبی از خود نشان دادم. من حس می‌کردم که باید به سرعت به بیمارانم کمک کنم و تحقیقات جدیدم را ثبت کنم. این‌کارها را به مدت دو سال انجام دادم و نظریهٔ من که کبد، کلید کنترل وزن است در همهٔ ۱۵۴۰ بیمار که با برنامهٔ من برای بهبود عملکرد کبدشان درمان شده‌اند، اثبات شده است. میزان موفقیت که با پارامترهای کاهش وزن و سلامت عمومی اندازه‌گیری شده است، در بیمارانی که به‌طور منظم به من مراجعه کردند و بررسی شده‌اند ۱۰۰ درصد بوده است. بیماران دیگری که از من دور هستند از طریق مکاتبه مورد بررسی قرار می‌گیرند و اگر همچنان اصول من را در رژیم پاکسازی کبد، طبق برنامه اجرا کنند، می‌توانند نتایج‌شان را با نتایج بیماران منظم من مقایسه کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
نیازی نیست که با سختی فراوان غذاها را وزن کنید. یا کالری آن‌ها را بشمارید چون هدف ر.پ.ک این نیست که مصرف غذا را محدود کنید. در عوض، ما می‌خواهیم صرفا شما را از غذاهای سمی برای کبد به سمت غذاهای پاکساز کبد سوق دهیم به‌طوری که کبد شما بتواند کار متابولیسم چربی را دوباره آغاز کند.
سیده رضوان احمدی
باوجود پزشکی مدرن در این روزها، ما با برطرف کردن علائم بیماری و نه دلایل آن، از مسیر اصلی منحرف شده‌ایم. اضافه وزن نشانه‌ای از عملکرد بد کبد است و تنها به‌دلیل تعداد کالری مصرفی شما به وجود نمی‌آید.
سیده رضوان احمدی

حجم

۴۰۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

حجم

۴۰۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

قیمت:
۶۶,۳۰۰
تومان