دانلود و خرید کتاب طرز غزل علی‌‌اكبر احمدی دارانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب طرز غزل

کتاب طرز غزل نوشتهٔ علی اکبر احمدی دارانی و اکرم هراتیان است. انتشارات همشهری این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، زندگی و شعر خواجه شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی را مرور کرده است.

درباره کتاب طرز غزل

کتاب طرز غزل، در بخش نخست، به زندگی این شاعر بزرگ ایرانی، نگاهی گذرا داشته است؛ بخش دوم به آرامگاه حافظ و دگرگونی‌های آن در طول تاریخ پرداخته؛ بخش سوم، زمانه، روزگار و محیط زندگی حافظ شیرازی را بررسی کرده و بخش چهارم، دربارهٔ دیوان شعر او است.

کتاب به ارتباط قرآن و حافظ، آشنایی این شاعر به هنر موسیقی و ویژگی‌های اشعار وی نیز پرداخته است.

خواجه شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شاعران ایران‌زمین است که همواره درمیان ایرانی‌ها و پارسی‌زبان‌ها زنده بوده است. این شاعر، در قرن هشتم هجری شمسی می‌زیسته و اکنون در شیراز آرمیده است.

مجموعهٔ ۵۰‌جلدی «اندیشه‌‌مندان ایران و اسلام» برای آشنایی نسل جوان و دانش‌‌دوست با بنیادگذاران ایرانی‌ -‌ اسلامی فرهنگ و تمدن بشری، نه فقط از جنبهٔ شناخت تاریخ، افکار و آثار این بزرگان بلکه برای ساختن پایگاهی که با تکیه بر آن و با توجه به دانش‌های روز بتوانند به قله‌‌های جدید معارف بشری صعود کنند، منتشر شده است. 

خواندن کتاب طرز غزل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های زندگی‌نامه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب طرز غزل

«آنچه امروز حافظیه نامیده می‌شود، آرامگاه حافظ است و همان مصلّا است که در طول زمان از لحاظ ساختمان و محیط دگرگونی‌های فراوان یافته است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

قیمت:
۵۴,۲۵۰
تومان